Bloggar Blogginlägg
Gammal

Glömt Mast i Torkelstorp

Postat 2010-08-28 klockan 10:06 av Trym

[QUOTE=Trym;628360]Hej,
jag var ute och rockade i tisdags i Torkelstorp och har då glömt övre delen av min 4 m Mast i gräset. Jag upptäckte tyvärr inte det förrän torsdag när jag plockade av grejerna från min bil.
När jag åkte dit igen på torsdag och letade efter den saknade mastbiten var den tyvärr borta.
Har någon tagit med den?
Jag skulle bli mycket glad om någon skulle kunna höra av sig som vet något om detta.

Mitt nummer: 0765533446

Tack så...
Främling
Postat i Okategoriserat
Visningar 11 Kommentarer 0 Trym besöker inte forumet just nu
Gammal

Glömt Mastbit i Torkelstorp

Postat 2010-08-28 klockan 10:03 av Trym

[QUOTE=Trym;628360]Hej,
jag var ute och rockade i tisdags i Torkelstorp och har då glömt övre delen av min 4 m Mast i gräset. Jag upptäckte tyvärr inte det förrän torsdag när jag plockade av grejerna från min bil.
När jag åkte dit igen på torsdag och letade efter den saknade mastbiten var den tyvärr borta.
Har någon tagit med den eller hittat den?
Jag skulle bli mycket glad om någon skulle kunna höra av sig som vet något om detta.

Mitt nummer: 0765533446
...
Främling
Postat i Okategoriserat
Visningar 11 Kommentarer 0 Trym besöker inte forumet just nu
Gammal

#23: 2010-08-25: Dalen - Himmel och helvete

Postat 2010-08-26 klockan 21:41 av bananen (Jonas surf log)
Uppdaterad 2010-08-27 klockan 10:43 av bananen

Prognosen var magisk och slog in. 20 m/s rak side shore som droppade till runt 15-16 m/s och höll sig så. Jag kan inte återge förhållandena rättvist, eftersom jag saknar bilder, men det var en dag som kvalar in på min top fem lista.

Harmoni i kitet. Även om Smack 4.0 var ett stort segel och det hade gått fint med 65 liter istället för 81, så kändes grejorna helt rätt och det är viktigt att kunna lita på prylarna dagar som denna.

Oförglömliga minnes bilder. Aerails! Down...
bananens avatar
Gammal räv
Postat i Okategoriserat
Visningar 55 Kommentarer 0 bananen besöker inte forumet just nu
Gammal

#22: 2010-08-24: Sandhammaren - Strömt som bara den!

Postat 2010-08-26 klockan 09:30 av bananen (Jonas surf log)

En sån konstig dag igen - prognos 14 - 17 SV hela eftermiddag/kväll längs hela sydkusten. Höll oss till 14 och var på Franks udde kl 15 bara för att se Living och Marie guppa/simma in. Det hade tok dött och det var tydligen inte första gången under dagen. Hel vannsinnigt eftersom alla prognoser före spådde kuling, och så blåser det 6 m/s.

Strapless dudes utanför sandhammaren

Efter en...
bananens avatar
Gammal räv
Postat i Okategoriserat
Visningar 37 Kommentarer 0 bananen besöker inte forumet just nu
Gammal

Och det bara fortsätter...

Postat 2010-08-25 klockan 21:35 av DanielF

...och förväntan är hög på storlek och klass. Får lite rapporter söderifrån som talar om att det inte är så, fast det blåser som attans. Åker till min favorit våg i Skåne, knökfullt på vägen, får hitta alternativ parkering och gå igenom hagen. Där rullar seten in och det är bara en person i vattnet?!

Kan jag ha tajmat det så väl att alla redan surfat av sig? Byter om snabbt och paddlar ut "bakom" brytet. Jag och en kille till som kör kanske i en timma, efter stund dyker...
DanielFs avatar
Fantast
Postat i Okategoriserat
Visningar 17 Kommentarer 0 DanielF besöker inte forumet just nu
Sidan 1 av 24
1
2 3 11 Sista »
Logga in
Användarnamn:

Lösenord:

Inte medlem?
Registrera Nu!
Crowd i Lineup: 135
40 locals och 95 turister
Största crowden i lineup var 312, 2009-08-31 klockan 20:40.