Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing On Top Sports

  • On Top Sports

    Publicerad av tomw på 30 augusti, 2014 vid 22:06

    Hej alla,

    vill bara ge ett shout-out till Kent och On Top sports i Malmö.
    2 år sedan jag ville köpa några låga surf skor- Kent skickar 2 par till mig för att prova storlek. Det ena passar, det andra är för stora. jag kör med dem mindre.
    Jag smsa Kent att jag vill returnera dem större….. han missar det och jag är busy, busy och hinner inte köra hem till honom.
    Jag slarvar och kör runt med skorna in bilen i 2 år. ( dålig samvete)

    Här om dagen jag smsa Kent igen- jag ville returnera skorna och vill prova en ny sele. Min sele är nu 6 år gammal och utsliten. Han smsa tillbaka att det är bara köra förbi äffären in hamnen.

    När jag väl hittar ditt (Kent- du måste vara bättre på att kommunicera var fan du ligger !)
    överlämnar jag skorna med pinsamt min. Kent är: ” Tjena Tom, vad kul att se dig igen! va? har du 43 skor ! jag har slut på dem och precis vad jag behöver !! ” .

    Sedan provar jag sele, han kommer med råd och kommentar, som hjälper mig tar beslut.
    Information som är skit bra,

    När jag bestämmer, och ska betala frågar jag om han tar Kort- “nej fan, jag skickar faktura, har du samma email ?”.

    Kent, du är kungen av customer service.

    tobbekite svarade 9 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sidpiraya

    Medlem
    1 september, 2014 vid 10:39

    On Top is da shit! och resten tar man med Andres på La surf, kunglig service hos båda.

  • tobbekite

    Medlem
    2 september, 2014 vid 07:53

    Bara att instämma, både kent @ on top sports och anders @ la surf är grymma 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing On Top Sports

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.