• switch bar?

    Publicerad av sailortrash på 21 januari, 2015 vid 08:59

    hej

    jag funderar på att köpa en switch bar att ha som reserv då mina (en naish universal och en rrd v4 (2012)) börjar bli lite slitna…är det ngn som har några synpunkter på typ linornas kvalite eller releasen mm.

    jag utgår ifrån att den funkar bra med mina två kites som båda är 4 linors SLE (Naish cult+RRD Vision)

    tacksam för lite feedback,

    M

    sailortrash svarade 9 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lima-ko

    Medlem
    21 januari, 2015 vid 21:27

    Jag har kört två stycken V1 de senaste åren, linor och release likvärdiga med många avsevärt mycket dyrare märken. V1 flaggade inte ut på en lina men det gör V2, som också fått mjukare ändar samt mjukare grepp.

  • sailortrash

    Medlem
    22 januari, 2015 vid 11:59

    ok

    tack för det, ja de kör ju dynema linor så det borde inte skilja från andra som kör dynema åtminstone. Har du märkt ngn skillnad mot orginal-bar?

    /M

  • milkman

    Medlem
    25 januari, 2015 vid 08:07

    Vi har 5st Ozone bommar från 2013-2014 som vi behöver bli av med om du är intresserad som alternativ. Top notch kvalité (Ozone ju). Vi har också reservdelarna hemma till dessa i minst fem år så det kanske är värt nått. Ozones linor har 300kg på styrlinan och 500kg på mittenlinorna numera. Let me know så får du ett pris.

  • sailortrash

    Medlem
    25 januari, 2015 vid 16:12

    Ok, pm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.