Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing varmaste/skönaste vintervåtdräkten? Svara på: varmaste/skönaste vintervåtdräkten?

  • dr-masse

    Medlem
    30 augusti, 2018 vid 08:45

    Min lista:

    1. Passform
    2. Ny dräkt som du förvarar som potatis – mörkt och svalt. Nytt och smidigt gummi är varmt gummi.
    3. Vad-ska-du-ha-den-till. Jag kör våtdräkt, då jag även vågsurfar med den och då känns en torrdräkt utesluten.

    Jag har RipCurl Flashbomb, inne på min andra och tredje. De är (väldigt) varma och passar mig bra i LT. Vissa hävdar att dubbelneo blir kallt, men det har jag inte märkt av alls med Flashbomb-dräkterna iaf.

    Även Xcel, Mystic och Simmer (de senaste) har bra dräkter. Underställ i polyprolen kan oxå funka, men jag kör endast shorts (ett par Mystic som faktiskt nog är mitt mest använda plagg för vindsurf och surf….) då jag vill ha flashbomb-fodret direkt mot kroppen.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing varmaste/skönaste vintervåtdräkten? Svara på: varmaste/skönaste vintervåtdräkten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.