☆ Stockholm 2019 ☆

This topic has 209 svar, 36 deltagare, and was last updated 2 days sedan by  pete.

• Författare
     IrieMan 
    Deltagare

Verkar bli lite V-VSV om man kollar SMHI Landsort, då funkar ju Torö Stenstrand bra. Annars Fågelöudde kanske, då det lite längre norrut verkar bli lite mer V-VNV. Fågelöudde kan nog bli bra på söndagen också. Närlunda borde funka bra hela helgen också.

Mick 
    Deltagare

Någon som vet om Närlunda är isfritt?

Vinden 
    Deltagare

Premiär i Brevik imorrn? Hoppas det är inte är någon is där… 🙂

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Var inte min bästa dag idag, gick sönder min bom förtsa gången och sen min mast ner jag riggade en annan segel, vilken otur. Fick simma en del, men aldrig ge upp!!!!

Bilagor:

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     staffomania 
    Deltagare

En skön dubbelhelg på Lidingö och som vanligt var man toköverriggad i de värsta byarna.

Herr Pelegrin 
    Deltagare

Vad körde ni för segelstorlek på vatten den 23:e? Vi var ett par som körde 5.3 och 5.5 på hårt vatten på Älta samma dag och hade kanonförhållanden! Svårt att säga hur mkt det var i byarna. Topp 38 resp 36 på den lilla sjön.

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Vad körde ni för segelstorlek på vatten den 23:e? Vi var ett par som körde 5.3 och 5.5 på hårt vatten på Älta samma dag och hade kanonförhållanden! Svårt att säga hur mkt det var i byarna. Topp 38 resp 36 på den lilla sjön.

jag körde 5.4 och 6.7 (kanske därför gick det sönder min mast) ahahah

Electric 
    Deltagare

Södertörns surfklubbs årsmöte för 2019 är den 27/3 18.30 hos Skidsport (Drottningholmsvägen 324, Bromma). Innan själva årsmötet berättar Mattias (Skidsport) om trender och nyheter inom branschen.

Klubben bjuder på fika. Anmälan behövs inte. Men meddela gärna till sodertornsurf@gmail.com eller messa att du kommer så vi vet hur mycket fikabröd vi ska ordna.

/Jack 070-3423222, Lars 073-5638001
    Södertörns surfklubb sodertornsurf.se

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Gustav1980 
    Deltagare

Några riggade 4.7, andra upp mot 5.5. Själv körde jag 5.3 och det räckte och blev över!

IrieMan 
    Deltagare

Körde också 5.3 på lördagen, och som sagt, det räckte och blev över i byarna. På söndagen riggade jag 7.0, (var en liten dipp i vinden medans jag riggade) och var ofta toköveriggad, hade gått bra att köra 5.3 på söndagen också.

karlklasen 
    Deltagare

Någon som tror på Björkviks brygga imorgon fredag? Eller är det för lite syd i vinden?

evert 
    Deltagare

Fågelöudde efter lunch imorgon fredag ser bra ut! 🙂

• Det här svaret redigerades 2 months, 3 weeks sedan av  evert.
    3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Någon som tror på Björkviks brygga imorgon fredag? Eller är det för lite syd i vinden?

225° el mindre måste det vara. I morgon ser det inte bra ut. På Tisdag ser det bättre ut men den proggen försvinner förmodligen i vanlig ordning.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     karlklasen 
    Deltagare

Testar nog Fågelöudde på eftermiddagen

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Sundheden 
    Deltagare

Hade tänkt köra idag men är inte riktigt hundra ännu efter en snabbvisit av influensan.
    Hoppas prognosen överraskar till imorgon lördag.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 210 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account