☆ Stockholm 2020 ☆

This topic has 820 svar, 55 deltagare, and was last updated 1 day, 4 hours sedan by  MrQuality-MrStoke.

• Författare
     Pete 
    Deltagare

Rak syd = Fituna. Eller vågor i K-viken. Men lite sugen på Fituna, har inte varit där i år 🙂

/Peter

• Det här svaret redigerades 5 months, 3 weeks sedan av  Pete.
     Sundheden 
    Deltagare

Fan nu var det länge sen jag skrev här men nu vet jag inte vart jag ska åka imorgon!
    Kapellskär har bäst medelvind men är mer sugen på Fituna. Det är ju kite-tävling i Dalarö imorgon men de brukar ändå inte hålla till högre upp. Eller ska man köra K-viken….

Fundera fundera…

LeVieux 
    Deltagare

Fan nu var det länge sen jag skrev här men nu vet jag inte vart jag ska åka imorgon!

Kapellskär har bäst medelvind men är mer sugen på Fituna. Det är ju kite-tävling i Dalarö imorgon men de brukar ändå inte hålla till högre upp. Eller ska man köra K-viken….

Fundera fundera…

Funderat färdigt?

Daniel Bing 
    Deltagare

Funderar också!!!!

evert 
    Deltagare

Torö! 🙂

Ola 
    Deltagare

Hur var det idag?
    Vattentemp?

Ola

Pete 
    Deltagare

Fituna kalas, 5.7 funkade perfekt hela eftermiddan bortsett från en stund runt kl 15 då en regnskur drog förbi. Kanske 20-25 pers på plats. Sommarsäsongen är igång! 😋

/Peter

4 användare tackade författaren för det här inlägget.
     IrieMan 
    Deltagare

Torö blev kanon! Jag körde 5.3 och vågis hela dan. Neråt 4.5 kördes. Lite vågor, sol mestadels och jämna vindar, kanondag! 15-20 vindsurfare på plats och ungefär lika många kiteare.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Gustav1980 
    Deltagare

Fyller på med att Dalarö också var fint igår söndag. 6.5 för egen del och Blast 115, låter som att det var starkare på Fituna/Torö den här gången.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Det var inte många dagar sen jag var på Edsviken för en snabbis men nu börja känna igen vindsurfings abstinens. Imorgon AW på Dalarö!!!!!!!Tydligen ska blåsa till 21.00 ahaha

www.challengersails.se

Bilagor:

Bilagor:
     Erik E 
    Deltagare

Det var inte många dagar sen jag var på Edsviken för en snabbis men nu börja känna igen vindsurfings abstinens. Imorgon AW på Dalarö!!!!!!!Tydligen ska blåsa till 21.00 ahaha

Det ser ju stabilt ut både på smhi och yr, jag satsar på Askfatshamnen runt 17!

IrieMan 
    Deltagare

Jag drar mig också till Dalarö idag tänkte jag.

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag drar till Edsviken AW idag 13/5

www.challengersails.se

Vinden 
    Deltagare

Ska man satsa på ett bege sig söder om stan på lördag kanske!?!? :/ SV, eller ev SSO beroende på vilken prognos man kollar på… Är det Dalarö eller kanske Ingarö som gäller då? På kartan ser Ingarö ut att kunna hantera SSO bättre, eller fungerar det på Dalarö?

Pete 
    Deltagare

Goda nyheter: idag blir det sjöbris på Fituna. Frågan är bara när den drar igång och hur stark den blir. Jag far nog dit och hoppas på storseglet o badbryggan 🙂

/Peter

Bilagor:

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 15 inlägg - 166 till 180 (av 821 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account