☆ Stockholm 2020 ☆

This topic has 333 svar, 39 deltagare, and was last updated 58 minutes sedan by  Electric.

• Författare
     Gustav1980 
    Deltagare

Grundvind från syd med byar upp mot 10… och ömsom sol & moln. Har vi brisläge på Fituna idag söndag?

Pete 
    Deltagare

Ja, brisläge på Fituna idag, kanske inte jättestark men funkar antagligen med stora grejor. Viss risk för brisdödande moln på eftermiddagen dock.

/Peter

IrieMan 
    Deltagare

Jag drar mig dit snart.

IrieMan 
    Deltagare

Blev riktigt bra idag På Fituna i några timmar, först foil 7.8 och sen freeride 7.8 med fullt tryck I strålande sol! 🙂

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Gustav1980 
    Deltagare

Blev riktigt bra idag På Fituna i några timmar, först foil 7.8 och sen freeride 7.8 med fullt tryck I strålande sol! 🙂

Mätaren på Fituna höll sig ju aldrig över 6 i medel, men det är uppenbarligen good enough även för oss med klassisk fena! Kul insikt, nästa gång strutar jag i rullskidorna och surfar istället 😉

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Pete 
    Deltagare

Ser ut att bli sjöbris på Fituna i eftermiddag igen för den som vill med halvstora grejor. Själv ska jag inte dit, men jag bjuder på det, generös som jag är 🙂

/Peter

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     IrieMan 
    Deltagare

Ser ut att bli sjöbris på Fituna i eftermiddag igen för den som vill med halvstora grejor. Själv ska jag inte dit, men jag bjuder på det, generös som jag är

Ja, ser ju bra ut! Tror inte jag hinner dit idag dock, kanske kör Dalarö ikväll istället, lite snabbare att sig dit.

• Det här svaret redigerades 1 month, 1 week sedan av  IrieMan.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Helgen ser bra ut 🙂

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Vart åker ni imorgon? Jag skulle testa foil men det verka blåser bra då kommer att köra vindsurfing på Näsa äng/Sticklinge/Gålö vi för se vart.

Erik E 
    Deltagare

Vart åker ni imorgon? Jag skulle testa foil men det verka blåser bra då kommer att köra vindsurfing på Näsa äng/Sticklinge/Gålö vi för se vart.

Gålö ser ju toppen ut!

smurfolle 
    Deltagare

Testar Gålö i em..

IrieMan 
    Deltagare

Gålö verkade ha blivit bra, kul! Körde Foil på Fågelöudde, riktigt kul blev det där också! Äntligen lite varmt också!

Erik E 
    Deltagare

Gålö blev bättre än prognos och >20 vindsurfare. Det kördes mellan 5 och 7 m2, och allt plandade konstant, inget guppande! Soligt, varmt och inga vantar!

4 användare tackade författaren för det här inlägget.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Näsa äng levererade en kanon dag! Körde min nya segel handtillverkad i Italien med mina eget färg väl. Full power med 6.9

Bilagor:

Bilagor:
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Full power

Bilagor:

Bilagor:
Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 334 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account