☆ Stockholm 2020 ☆

This topic has 820 svar, 55 deltagare, and was last updated 1 day, 5 hours sedan by  MrQuality-MrStoke.

• Författare
     Kalle 
    Deltagare

Aa superfint på Dalarö idag, friåkningsfest!

Men det där gamla bryggfundamentet som är strax under vattenytan på andra sidan (vid vassen) precis där man gippar är rätt oskön. Kan den märkas upp med en boj eller får man bara lära sig var den är?

• Det här svaret redigerades 7 months, 3 weeks sedan av  Kalle.
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     smurfolle 
    Deltagare

Ja Dalarö va bra idag! Ssv blev bra hoppvinkel! Körde 5.3 men 4.7 hade nog vart mer lämpligt..

Pete 
    Deltagare

…och det blev premiär för mig, bra tryck i 5.7! 😊

/Peter

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Gustav1980 
    Deltagare

Men det där gamla bryggfundamentet som är strax under vattenytan på andra sidan (vid vassen) precis där man gippar är rätt oskön. Kan den märkas upp med en boj eller får man bara lära sig var den är?

Underbar dag på Dalarö igår..själv kämpade jag lite för länge med 6.5. Varför lär man sig aldrig? Det är liksom ingen prestigeförlust att rigga ner…

Vi är några lidingösurfare som har en plan för den där förrädiska stocken. Men vattennivån måste ner ett par dm först.:)
    Mitt riktmärke är att stocken ligger i linje med skylten vid vassen och masten på segelbåtarna på askfatssidan.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Pete 
    Deltagare

IrieMan sa något om att vindsurfet varit lättbokat under vintern eftersom söndagarna levererat hela vintern. Och Windguru säger att nästa söndag ser ut så här 🙂

/Peter

Bilagor:

Bilagor:
     Kalle 
    Deltagare

Exakt, jag siktade på ankringsskylten och höll på att köra på stocken varenda gång 🤙

Låter som en väldigt bra plan, jag stödjer den!

Underbar dag på Dalarö igår..själv kämpade jag lite för länge med 6.5. Varför lär man sig aldrig? Det är liksom ingen prestigeförlust att rigga ner…

Vi är några lidingösurfare som har en plan för den där förrädiska stocken. Men vattennivån måste ner ett par dm först.:)

Mitt riktmärke är att stocken ligger i linje med skylten vid vassen och masten på segelbåtarna på askfatssidan.

IrieMan 
    Deltagare

IrieMan sa något om att vindsurfet varit lättbokat under vintern eftersom söndagarna levererat hela vintern. Och Windguru säger att nästa söndag ser ut så här 🙂

Klockrent! 🙂

IzY 
    Deltagare

Då väntar en ytterligare underbar dag på Fituna med hopP & lek i 4 timmar igen då, precis som gårdagen 🙂

Pete 
    Deltagare

Då väntar en ytterligare underbar dag på Fituna med hopP & lek i 4 timmar igen då, precis som gårdagen 🙂

Ah, kul! Hur många var ni där ungefär?

/Peter

Sundheden 
    Deltagare

Vinden fortsätter att leverera!

Bilagor:

Bilagor:
     evert 
    Deltagare

Imorgon blir det Käringviken! 🤩

IrieMan 
    Deltagare

Japp, blir surf imorgon, bilen är packad. 👍🤙

smurfolle 
    Deltagare

Siktar på Kärringviken fr 12! Packat 3.7 o vågsurf:)

Kalle 
    Deltagare

Jag skulle blåsa bort på Torö. Får bli Dalarö för min del.

Pete 
    Deltagare

Äh vad 17, jag drar oxå ner till Torö. Hoppas man inte blåser bort då 😊

/Peter

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 821 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account