☆Stockholm 2018☆

This topic has 740 svar, 71 deltagare, and was last updated 5 months sedan by  Herr Pelegrin.

• Författare
     IrieMan 
    Deltagare

Hmmm… Idag kan det ju vara bra lite varstans känns det som. Fituna, Torö, Björkvik, Dalarö. Vart drar folk?

pete 
    Deltagare

Tror jag lutar åt Fituna i eftermiddag – ser ut som bra och ökande grundvind söderöver så det kanske i bästa fall håller i sig en bit in på kvällen tillåmed

/Peter

larsrsrs 
    Deltagare

Torö, Kärringviken blir det för min del.
    /Lars

Sebbekitte 
    Deltagare

Torö här också!

Lars_E 
    Deltagare

Dalarö, försöker vara där straxt efter kl16.
    Snart har någon “anmält” sig för varje ställe du räknade upp 🙂

IrieMan 
    Deltagare

Dalarö, försöker vara där straxt efter kl16.
    Snart har någon “anmält” sig för varje ställe du räknade upp 🙂

Precis! 🙂

Åker snart dock inte bestämt var riktigt än. Lockande med Björkvik i o m att det är hyfsat nära annars blir det nog Torö.

malmorama 
    Deltagare

jag körde dalarö ca kl11-1230. 5.7 och 99l bräda fick pumpa hårt för få plana. 6.5ish hade funkat. jag väger 72kg. .

Sundheden 
    Deltagare

Vem var det jag mötte nyss på väg 73 på väg söderut (höjd med Farsta) med full packning på taket, grå kombi? 😊
    Have fun alla! Sjäv måste jag knega.

evert 
    Deltagare

Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på sticklinge på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

• Det här svaret redigerades 12 months sedan av  evert.
     Matte Karlsson 
    Deltagare

Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.
    Ser ju ut att kunna bjuda på lite vind imorgon med iaf 😀

Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

larsrsrs 
    Deltagare

Det var nog jag på väg till Torö. Och tur var väl det för det blev en underbar dag med 6.5 och 95 lit. 23 grader i luften 19 i vattnet. Premiär för mig pga en seg gubbvad.

evert 
    Deltagare

Funkar inte Gålö bättre på nordöst? Ser på FindWind att det inte ska vara segelbart där när det är NNV.

Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.

Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

Compact 
    Deltagare
     Matte Karlsson 
    Deltagare

Mycket möjligt, jag får kanske tänka om.

Funkar inte Gålö bättre på nordöst? Ser på FindWind att det inte ska vara segelbart där när det är NNV.

staffomania 
    Deltagare

Mycket möjligt, jag får kanske tänka om.

Ja Gålö funkar bara på NO. Kollar man på kartan ser man att N inte är speciellt bra.

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 15 inlägg - 271 till 285 (av 741 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account