☆Stockholm 2018☆

This topic has 740 svar, 71 deltagare, and was last updated 4 months, 4 weeks sedan by  Herr Pelegrin.

• Författare
     Sundheden 
    Deltagare

Helvete va fin vind det är idag + soligt och varmt.
    Synd jag har slut på komp-timmar… Slut på vardagssurf tills solen går ner sent igen.

Vilka är ute på vattnet och speedar?

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jep idag var väldigt bra, 6°C och soligt. Bra för de som har varit ute, jag kunde inte vara ledig men hoppas att prognos kommer att ändra inför helgen.

Mick 
    Deltagare

Vilka är ute på vattnet och speedar?

Jag körde en sväng på Dalarö efter lunch. Dessvärre droppade vinden mer än vad proggen sagt. Och med lite för mycket väst i vinden för Dalarö så blev det extrembyigt. Men jag fick plana lite i alla fall. Sol och vårkänslor fick jag också. Lite märkligt att jag var ensam surfare en så här fin och varm dag, bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. 🙂

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Sundheden 
    Deltagare

… bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />

Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀

sailortrash 
    Deltagare

… bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />

Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀

Ha ha…men akta er, för eller senare börjar ni kita ni oxå

Sundheden 
    Deltagare

@sailortrash
    Haha… du menar åka lift! 😀

sailortrash 
    Deltagare

Alla vet väl att liftgubbe är fetaste jobbet när man säsongar, då får man åka mest😎

Mick 
    Deltagare

Ha ha…men akta er, för eller senare börjar ni kita ni oxå

Ingen risk. Köpte min första Kite 2003 men blev aldrig biten trots att jag verkligen försökte bli det. Det ser ju så fräsigt ut. 😉

• Det här svaret redigerades 1 year, 4 months sedan av  Mick.
     peter 
    Deltagare

Hej Mick.

Tänkte höra om du kommer att sälja några segel och master till våren…om så ring gärna mig ..0700 407020..Mvh Peter

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Var är vinden i helgen??? 😕

Sundheden 
    Deltagare

Nästa söndag ser fin ut… Upp till 18 i byarna NO (Windguru) och minus 9 grader i luften…
    Blir en köldeffekt på -22.
    Bara att linda in brädan i aluminiumfolie så blir den vips isbrytande!

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

John 
    Deltagare

Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

@mrquality har inte varit förbi där på ett par månader faktiskt så vet tyvärr inte hur isläget är. Gissar dock på att det är is i alla fall ett par meter ut från stranden. Funderar du på surf i helgen?

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Ja, jag funderar surfa i helgen någonstans där är is fritt, även om det ska inte blåsa så mycket. Nu verkar is börja smälta iaf.

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Björkvik är så gott som isfritt. Så här såg det ut i Onsdags. Kylan verkar komma tillbaka nösta vecka så premiären blir nog inte av på flera veckor än 😔

Bilagor:

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 741 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account