☆Stockholm 2018☆

This topic has 740 svar, 71 deltagare, and was last updated 8 months sedan by  Herr Pelegrin.

• Författare
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Kort video från när det blåste så bra i tisdags på Närlunda. OBS, lite rookie-varning, första gången med 4.7 🙂

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/pWUyHZL2bjY?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Yeah! Fin video.Har du bytt bräda?

Cottin 
    Deltagare

Kort video från när det blåste så bra i tisdags på Närlunda. OBS, lite rookie-varning, första gången med 4.7 🙂

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/pWUyHZL2bjY?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Yeah! Fin video.Har du bytt bräda?

Tack!
    Jag har haft den där (95 l freewave) lika länge som slalombrädan, men kommer bara fram när det blåser minst 5.9 och jag sätter inga gippar eller slag med den 😂

Matte Karlsson 
    Deltagare

Vart att man idag då? Vill utforska något bättre än näsa äng men vill gärna slippa brutal surf på havet utanför väddö.
    Förslag?

evert 
    Deltagare

Jag packar och åker till sticklinge nu. Vet inte om det är bättre än näsa äng, men det är nära! 🙂

Vart att man idag då? Vill utforska något bättre än näsa äng men vill gärna slippa brutal surf på havet utanför väddö.
    Förslag?

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     evert 
    Deltagare

Sticklinge ser bra ut, riggar 6.0.
    Är någon fler på väg hit?

Sebbekitte 
    Deltagare

Väddö var blåsigt med 4.2-4.5 och inte helt enkelt att ta sig ut i brytande vågor..

Bilagor:

Bilagor:
     larsrsrs 
    Deltagare

Japp, Väddö var tokjobbigt idag. Min 4.2 var alldeles för stor tyvärr. Men skönt med rejäla dyningar längre ut.

Compact 
    Deltagare

Bra dag på Görveln. Magnus i action

Bilagor:

Bilagor:
     Jaz 
    Deltagare

Väddö var blåsigt med 4.2-4.5 och inte helt enkelt att ta sig ut i brytande vågor..

Var ni på Väddö, Sandviken eller Mats väg eller vad den heter?
    Eller var det Salnö, Bylehamn?

larsrsrs 
    Deltagare

Salnö.

• Det här svaret redigerades 1 year, 2 months sedan av  larsrsrs.
    Bilagor:

Bilagor:
     Sundheden 
    Deltagare

Jag och en till (Oskar Nyberg) kommer dra till Bromskärs brygga (Blidö) idag.

Bilagor:

Bilagor:
     Ben Go 
    Deltagare

Några fler som åker till Salnö idag?

Jaz 
    Deltagare

Några fler som åker till Salnö idag?

Japp, finsegling

Gustav1980 
    Deltagare

Jag och en till (Oskar Nyberg) kommer dra till Bromskärs brygga (Blidö) idag.

Ser fram mot en prognos från Blidå sedan Stefan!

Vi var fem pers som testade Sticklinge på Lidingö, Vinden kom senare än väntat men väl i planingen bjöds det på riktigt bra surf. Helt klart ett alternativ till Fågelöudde när det blir för mycket nord i vinden

Jiveman 
    Deltagare

Jag och Peter funderar på att åka till Skälåker i eftermiddag.
    Är det några fler som funderar på att åka dit?
    Verkar/hoppas det kan vara tillräcklig nordost.

Hörs, Claes

Visar 15 inlägg - 286 till 300 (av 741 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account