☆Stockholm 2018☆

This topic has 740 svar, 71 deltagare, and was last updated 8 months sedan by  Herr Pelegrin.

• Författare
     smurfolle 
    Deltagare

Björkan el K-viken i morgon?
    (Pest el kolera!)

skulle precis fråga samma sak, och ev lägga till Dalarö…?

Vad blir det då? Pest, Kolera……..?😣

blir fast i jobb idag.. Så tyvärr varken pest eller kolera…:/

Jiveman 
    Deltagare

Jag är med och drabbas av pesten vid Björkvik idag.
    Är vid bryggan kl.10,30. Taktiken är att hinna köra utan paraply fram till 13.

/Claes

mexi_ 
    Deltagare

Funderar på att ta en timme i björkvik efter regnet, typ vid 16. Blir jag själv då :0?

evert 
    Deltagare

Jag hörde att Björkvik var episkt idag! 🙂 Och imorgon ska det inte ens regna OCH bli 14 grader. Är det någon som ska ut?

Det verkade som även Fituna leverade. Och hur var Torö?

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Jag hörde att Björkvik var episkt idag! 🙂 Och imorgon ska det inte ens regna OCH bli 14 grader. Är det någon som ska ut?

Ha, ha! Episkt vet jag inte men det var ovanligt bra för att vara Björkvik. 4.7 och stundtals hyffsat stora vågor. Dessutom inte särkilt kallt. 5 dudes mitt på dagen, på e-m några till. Var é brudarna?

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     evert 
    Deltagare

Ha, ha! Episkt vet jag inte men det var ovanligt bra för att vara Björkvik. 4.7 och stundtals hyffsat stora vågor. Dessutom inte särkilt kallt. 5 dudes mitt på dagen, på e-m några till. Var é brudarna?

Jag tänkte iaf ge mig ut idag, Björkvik eller Fituna. Det kanske är folk överallt. Det är en del väst i vinden men Fituna verkar ha syd som vanligt, enligt vindmätaren. 😃 Får se om det ökar! Hur see Björkvik ut idag, du som verkar ha havsutsikt?

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Vet inte hur det ser ut vid Björkvik idag, har tyvärr inte sjöutsikt, proggen såg sådär ut så jag hoppar surf idag. Rätt mör efter gårdagen dessutom🤕

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     mexi_ 
    Deltagare

Jag siktar på bryggan runt 15.30!

evert 
    Deltagare

3 personer vid Björkvik brygga nu, vi riggar 5.0, 5,4 och 5,7 till att börja med!

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     evert 
    Deltagare

Riggar om till 7.2…

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     pete 
    Deltagare

Är det möjligen någon i ledighetskommitén som funderar på Fituna i em? Kantboll, ja, men skulle kunna funka med storseglen, 6-8 syd på mätarn nu, soligt o fint… Om inte annat så kan det vara läge på sö-må ser det ut som.

…fast det är nog lite optimistiskt just nu idag, Landsort o Brandalssund har bara 5-6 m/s ser jag – man får avvakta.

/Peter

• Det här svaret redigerades 11 months, 1 week sedan av  pete.
     IrieMan 
    Deltagare

Känns som att Fituna, Torö, Dalarö och Björkvik borde funka både på lördag och söndag enligt smhi, i alla fall med typ 7.0.

IrieMan 
    Deltagare

Hade planer på att köra idag men lite lurig prognos. Verkar bara som det är Landsort som har någorlunda vind och där får man ju dra av några m/s för att få vad det kan vara på Torö. Resten av ställena verkar inte ha speciellt mycket vind. Någon som är ute? Hoppas nog på morgondagen istället.

mexi_ 
    Deltagare

Kom till Torö vid 15, heldött 🙂
    Landsort hade 10 m/s men udden 1-3….:)

Hoppas på morgondagen jag med.

Hade planer på att köra idag men lite lurig prognos. Verkar bara som det är Landsort som har någorlunda vind och där får man ju dra av några m/s för att få vad det kan vara på Torö. Resten av ställena verkar inte ha speciellt mycket vind. Någon som är ute? Hoppas nog på morgondagen istället.

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     pete 
    Deltagare

Fituna idag, någon? Jag drar dit om en stund; hoppas få vind i något av de större seglen åtminstone. Och solen skiner ju.
    /Peter

/Peter

Visar 15 inlägg - 601 till 615 (av 741 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account