Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

  • irieman

    Medlem
    3 september, 2019 vid 21:56

    Dalarö var riktigt kul idag! Hade fullt drag hela kvällen med 7.8 och vinden fortsatte även efter mörkrets intåg. Vi var några stycken som körde tills det började bli svårt att se längre. Vattnet var inte lika choppigt och stökigt som det brukar vara heller. Kanonkväll!

    • Detta svar ändrades 4 år, 7 månader sedan av  irieman.
  • raggarn

    Medlem
    3 september, 2019 vid 23:07

    va de inte nån som tog bilder i Söndags i Fituna…?? kanske inte mycket att se eftersom det va långt ut…??

  • electric

    Medlem
    4 september, 2019 vid 00:08

    va de inte nån som tog bilder i Söndags i Fituna…?? kanske inte mycket att se eftersom det va långt ut…??

    Tog några på slutet när vinden vridit mot syd och det gick att köra ända från stranden. Här ett (dålig skärpa, om man säger så, men ändå …). Äsch, det gick inget bra – gör om. Fast det blev inte bättre? Syns iaf lite folk långt bort, halvvägs över fjärden (där man helst körde denna dag).

    /Lars

    Attachment Image
    Attachment Image
    • Detta svar ändrades 4 år, 7 månader sedan av  electric.
    • Detta svar ändrades 4 år, 7 månader sedan av  electric.
  • mrquality

    Medlem
    4 september, 2019 vid 16:16

    Jag kör en “after work” på Dalarö imorgon 05/09. Finns det chans att plana lite 😂😂😂😂

  • irieman

    Medlem
    4 september, 2019 vid 18:04

    Är också sugen på en Dalarö – After Work imorgon torsdag, vet ej om jag kommer loss än dock.

    • Detta svar ändrades 4 år, 7 månader sedan av  irieman.
  • mrquality

    Medlem
    5 september, 2019 vid 20:55

    Bra after work idag, 7 vindsurfare på Dalarö. Jag körde 7.7, bra planimg speciellt vid 16.30. Så glad att jag kunde klara 3 jipp idag med nya bräda 😁

  • evert

    Medlem
    6 september, 2019 vid 09:16

    Härligt med AW-surf! Jag hade hoppats på Torö på lördag, men på två timmar har prognosen för kl 13 gått från 11 m/s till 4 m/s!! 36 timmar innan, hur är det möjligt?!

  • irieman

    Medlem
    6 september, 2019 vid 10:12

    Fast prognosen verkar ligga kvar på 11-14 m/s om man kollar SMHI Landsort, kollar man däremot SMHI Torö så ligger den på 4-14 m/s! Vet inte vad som är bäst att gå efter egentligen, Landsorts prognos minus 2-3 m/s brukar ju vara en regel en del följer.

  • daniel_bing

    Medlem
    6 september, 2019 vid 10:52

    Japp, jag kör absolut Torö i morgon. Kommer bli kanonfint. Häng på så vi blir fler!
    Och som sagt ovan, Landsort minus lite grann brukar stämma 🙂

  • irieman

    Medlem
    6 september, 2019 vid 10:59

    Ja, tidigt imorgon på Torö ser bra ut!

  • rockan10

    Medlem
    6 september, 2019 vid 18:28

    Beslutsångest !

    Fituna eller Torö imorgon ?
    HJÄLP !

  • pete

    Medlem
    6 september, 2019 vid 18:46

    @rockan10: som proggen ser ut nu kör iallafall jag Fituna. Optimal riktning, tror på starkare vind där. Men Orsa kompani lovar ingenting bestämt…

  • evert

    Medlem
    6 september, 2019 vid 19:35

    Aah, fituna på em ser inte så tokigt ut! 🤩

  • irieman

    Medlem
    6 september, 2019 vid 20:11

    Ja, Fituna eller Torö blir det. Bilen är ju redan packad👍🤙

  • raggarn

    Medlem
    7 september, 2019 vid 11:19

    nån i Fituna som kan rapportera…?? fläktar ju lite enl. mätaren el är det för mycke ost…

Sida 26 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.