Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

  • karlklasen

    Medlem
    6 december, 2019 vid 10:51

    Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?

    SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?

    /K

  • smurfolle

    Medlem
    6 december, 2019 vid 12:54

    Örudden

    Hej! Jag ställde mig vid Stenstrand och gick ut därifrån..

  • tinka

    Medlem
    6 december, 2019 vid 18:43

    Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?

    SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?

    /K

    Jag hoppas på imorgon morgon! Medan det ff är SV.. vid 9 tiden.. Eller bättre vänta på V och köra från stenstranden?.. 🤔

  • evert

    Medlem
    7 december, 2019 vid 13:44

    Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.

  • mrquality

    Medlem
    7 december, 2019 vid 16:37

    Efter 43 dagar utan vindsurf var dags igen!!!!Vi var 3 som körde på Fudde. Bra tryck med 6.3 i en timme

  • irieman

    Medlem
    7 december, 2019 vid 17:30

    Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.

    Jag funderar på Torö imorgon, jag kom aldrig iväg idag så jag siktar på imorgon istället. I så fall försöker jag vara där innan 11.00.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    8 december, 2019 vid 15:31

    Funderar på att köra en repa mellan 11 å 13 vid B-viks B:a i morgon om någon annan hakar. Hinner (orkar) inte ner till Torö.

  • evert

    Medlem
    8 december, 2019 vid 18:27

    Undrade vad man håller på med, ända till första repan på Torö idag. 😊Trots att regnet piskade en i ögonen var det grymt att få komma ut på vattnet. Uppiggande temperatur – det behövs! Mina nya diskhandskar levererade, så länge man roterade ut lite blod till händerna då och då. Överriggad med 5.0, 4.5 hade nog varit bra. I slutet sprack molntäcket upp och solen gick med i ett glödande hav.

  • irieman

    Medlem
    8 december, 2019 vid 21:40

    Håller med föregående talare! Torö var riktigt kul! Kallt för händerna, en del omriggande och piskande regn men helt klart värt det! Började med 6.0 och 110-liters vilket var alldeles för stort. Riggade om till vågis och 5.3, det var bättre, men 4.7 hade nog varit mer lagom. Kul dag, uppiggande med det friska vädret! 🙂

  • sundheden

    Medlem
    10 december, 2019 vid 19:36

    Grattis alla som kan åka till Dalarö imorgon!

    Attachment Image
  • gustav1980

    Medlem
    13 december, 2019 vid 12:46

    Jag och Stefan siktar mot Kapellskär lördag förmiddag! Inget regn och behagliga 5 grader i luften 🙂

  • irieman

    Medlem
    13 december, 2019 vid 22:06

    Tänkte också köra imorgon, men frågan är om jag åker ända till Kapellskär… 🤔

  • irieman

    Medlem
    18 december, 2019 vid 18:59

    Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.

  • evert

    Medlem
    18 december, 2019 vid 20:20

    Vintersurf är ju toppen! Man är jättenegativ när man anländer och blir således alltid positivt överraskad. 🤩

    Fast hur ofta är man överriggad med 5.0 på fudden?

    Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    19 december, 2019 vid 17:36

    Ha! Ni är hårdast!! Hatten av för er.👍😀

Sida 39 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.