Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

  • sundheden

    Medlem
    9 maj, 2020 vid 22:43

    Fan nu var det länge sen jag skrev här men nu vet jag inte vart jag ska åka imorgon!
    Kapellskär har bäst medelvind men är mer sugen på Fituna. Det är ju kite-tävling i Dalarö imorgon men de brukar ändå inte hålla till högre upp. Eller ska man köra K-viken….

    Fundera fundera…

  • levieux

    Medlem
    10 maj, 2020 vid 08:52

    Fan nu var det länge sen jag skrev här men nu vet jag inte vart jag ska åka imorgon!

    Kapellskär har bäst medelvind men är mer sugen på Fituna. Det är ju kite-tävling i Dalarö imorgon men de brukar ändå inte hålla till högre upp. Eller ska man köra K-viken….

    Fundera fundera…

    Funderat färdigt?

  • daniel_bing

    Medlem
    10 maj, 2020 vid 09:00

    Funderar också!!!!

  • evert

    Medlem
    10 maj, 2020 vid 10:45

    Torö! 🙂

  • olas

    Medlem
    10 maj, 2020 vid 17:04

    Hur var det idag?
    Vattentemp?

    Ola

  • pete

    Medlem
    10 maj, 2020 vid 19:32

    Fituna kalas, 5.7 funkade perfekt hela eftermiddan bortsett från en stund runt kl 15 då en regnskur drog förbi. Kanske 20-25 pers på plats. Sommarsäsongen är igång! 😋

  • irieman

    Medlem
    11 maj, 2020 vid 00:42

    Torö blev kanon! Jag körde 5.3 och vågis hela dan. Neråt 4.5 kördes. Lite vågor, sol mestadels och jämna vindar, kanondag! 15-20 vindsurfare på plats och ungefär lika många kiteare.

  • gustav1980

    Medlem
    11 maj, 2020 vid 17:11

    Fyller på med att Dalarö också var fint igår söndag. 6.5 för egen del och Blast 115, låter som att det var starkare på Fituna/Torö den här gången.

  • mrquality

    Medlem
    11 maj, 2020 vid 21:40

    Det var inte många dagar sen jag var på Edsviken för en snabbis men nu börja känna igen vindsurfings abstinens. Imorgon AW på Dalarö!!!!!!!Tydligen ska blåsa till 21.00 ahaha

  • erik_espmark

    Medlem
    12 maj, 2020 vid 11:27

    Det var inte många dagar sen jag var på Edsviken för en snabbis men nu börja känna igen vindsurfings abstinens. Imorgon AW på Dalarö!!!!!!!Tydligen ska blåsa till 21.00 ahaha

    Det ser ju stabilt ut både på smhi och yr, jag satsar på Askfatshamnen runt 17!

  • irieman

    Medlem
    12 maj, 2020 vid 11:57

    Jag drar mig också till Dalarö idag tänkte jag.

  • mrquality

    Medlem
    13 maj, 2020 vid 14:28

    Jag drar till Edsviken AW idag 13/5

  • vinden

    Medlem
    21 maj, 2020 vid 08:58

    Ska man satsa på ett bege sig söder om stan på lördag kanske!?!? :/ SV, eller ev SSO beroende på vilken prognos man kollar på… Är det Dalarö eller kanske Ingarö som gäller då? På kartan ser Ingarö ut att kunna hantera SSO bättre, eller fungerar det på Dalarö?

  • pete

    Medlem
    21 maj, 2020 vid 11:22

    Goda nyheter: idag blir det sjöbris på Fituna. Frågan är bara när den drar igång och hur stark den blir. Jag far nog dit och hoppas på storseglet o badbryggan 🙂

    Attachment Image
  • pete

    Medlem
    21 maj, 2020 vid 13:21

    …och exakt DÄR slog det om! Häftigt, från nord till syd på några minuter! 😁 Får vi se hur styrka o varaktighet blir…

Sida 12 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.