Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • sundheden

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 00:03

    Jag räknar med att vara vid Brevik/Åkersberga runt 13:00.

  • labbe

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 05:39

    Åker till torö, siktar på att vara där vid 9

  • rozzy

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 07:01

    Närlunda Ekerö idag. Siktar på vara där vid 11-12? Västligt 9-22 låter ju inte helt fel. Ladda med småbrädor 🙂

    • Detta svar ändrades 5 år, 10 månader sedan av  rozzy.
  • tall-jonny

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 07:58

    Sitter och jobbar i stugan, Södra Svärdsö och jobbar. Det regnar lite grann men vinden trycker på bra emellanåt. Åker ner om en stund – ses då!

  • labbe

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 08:45

    sen start för mig, rullar ner mot torö nu, tog med ett extra 4:0 & 3:7 om någon behöver låna…, kollade in närlunda nyss, gässade bra och bra vinkel

  • cottin

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 08:47

    Fungerar Kärringviken på väst också och är det någon som tänkte vara där eller åker alla ni till Stenstranden?

  • cottin

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 10:46

    Testar att åka till Närlunda Ekerö om 15 min. Tror mina segelstorlekar gör sig bättre där än på Torö. Rapport kommer för er som funderar på att åka ut senare.

  • cottin

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 13:22

    Riggas 4.7 till 6.3 I närlunda. Ser bra ut!

  • fjant

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 16:23

    Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.

    Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺

    /Mackan

  • smurfolle

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 16:55

    Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!

    Attachment Image
  • fjant

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 17:18

    Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.

    Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺

    /Mackan

    Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!

    Låter härligt!
    Fin bild!

  • compact

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:26

    Fin dag på Närlunda .

    Attachment Image
  • compact

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:27

    Bra tryck!

    Attachment Image
  • compact

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:29

    Blåste bra även senare på dagen!

    Attachment Image
  • compact

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:33

    Sprej!

    Attachment Image
Sida 17 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.