Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • pete

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 11:47

    Tror jag lutar åt Fituna i eftermiddag – ser ut som bra och ökande grundvind söderöver så det kanske i bästa fall håller i sig en bit in på kvällen tillåmed

  • larsrsrs

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 12:31

    Torö, Kärringviken blir det för min del.
    /Lars

  • sebbekitte

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 13:10

    Torö här också!

  • lars_e

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 13:15

    Dalarö, försöker vara där straxt efter kl16.
    Snart har någon “anmält” sig för varje ställe du räknade upp 🙂

  • irieman

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 13:23

    Dalarö, försöker vara där straxt efter kl16.
    Snart har någon “anmält” sig för varje ställe du räknade upp 🙂

    Precis! 🙂

    Åker snart dock inte bestämt var riktigt än. Lockande med Björkvik i o m att det är hyfsat nära annars blir det nog Torö.

  • malmorama

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 14:07

    jag körde dalarö ca kl11-1230. 5.7 och 99l bräda fick pumpa hårt för få plana. 6.5ish hade funkat. jag väger 72kg. .

  • sundheden

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 14:16

    Vem var det jag mötte nyss på väg 73 på väg söderut (höjd med Farsta) med full packning på taket, grå kombi? 😊
    Have fun alla! Sjäv måste jag knega.

  • evert

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 14:36

    Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på sticklinge på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

    • Detta svar ändrades 5 år, 9 månader sedan av  evert.
  • speedfreak

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 19:58

    Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.
    Ser ju ut att kunna bjuda på lite vind imorgon med iaf 😀

    Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

  • larsrsrs

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 22:10

    Det var nog jag på väg till Torö. Och tur var väl det för det blev en underbar dag med 6.5 och 95 lit. 23 grader i luften 19 i vattnet. Premiär för mig pga en seg gubbvad.

  • evert

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 22:15

    Funkar inte Gålö bättre på nordöst? Ser på FindWind att det inte ska vara segelbart där när det är NNV.

    Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.
    Ser ju ut att kunna bjuda på lite vind imorgon med iaf 😀

    Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

  • compact

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 22:50

    Bilder från Fituna

    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
  • speedfreak

    Medlem
    29 juni, 2018 vid 00:16

    Mycket möjligt, jag får kanske tänka om.

    Funkar inte Gålö bättre på nordöst? Ser på FindWind att det inte ska vara segelbart där när det är NNV.

    Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.
    Ser ju ut att kunna bjuda på lite vind imorgon med iaf 😀

    Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

  • staffomania

    Medlem
    29 juni, 2018 vid 01:40

    Mycket möjligt, jag får kanske tänka om.

    Funkar inte Gålö bättre på nordöst? Ser på FindWind att det inte ska vara segelbart där när det är NNV.

    Jag tänker nog testa Gålö, har läst i forumet att många kör där på nordlig men har aldrig varit där själv. Brukar köra i näsbypark vid N men det är ju byigt och alltid några m/s sämre, fördelen för mig är att det är nära.
    Ser ju ut att kunna bjuda på lite vind imorgon med iaf 😀

    Börjar det bli dags att diskutera var man åker imorgon? 😀
    Funderar lite på askrike på Lidingö, har funkat hyfsat på nord innan. Någon som går i liknande tankar?

    Ja Gålö funkar bara på NO. Kollar man på kartan ser man att N inte är speciellt bra.

  • mrquality

    Medlem
    29 juni, 2018 vid 05:45

    Kort video från när det blåste så bra i tisdags på Närlunda. OBS, lite rookie-varning, första gången med 4.7 🙂

    <iframe src=”https://www.youtube.com/embed/pWUyHZL2bjY?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0″ style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

    Yeah! Fin video.Har du bytt bräda?

    Svara på: ☆Stockholm 2018☆

Sida 19 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.