Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • mrquality

    Medlem
    19 juli, 2018 vid 20:40

    Var ligger vitemlilla? Ser exotic ut…

    ?

    Den ligger i Skåne nära Kivik

  • kallen

    Medlem
    20 juli, 2018 vid 23:36

    Ser ut som det kanske kan blåsa lite på söndag 22a. Funderar på Dalarö/Schweizerbadet. Någon som vet om det är ok att surfa där nu på sommaren? Är rädd att det är en massa badgäster.

  • supafly

    Medlem
    21 juli, 2018 vid 12:21

    Ser ut som det kanske kan blåsa lite på söndag 22a. Funderar på Dalarö/Schweizerbadet. Någon som vet om det är ok att surfa där nu på sommaren? Är rädd att det är en massa badgäster.

    Det går att surfa så länge man håller sig ute på bra anstånd från badgästerna. Du får däremot inte launcha på strandsidan, alltså väster om hamnen så här års, utan gå över bron och samsas med kitearna.

  • sundheden

    Medlem
    22 juli, 2018 vid 10:10

    Vad siktar ni på idag?

    Fler spotar har bra vind men fel riktning och de med rätt riktning har svagare vind.

    Prognos för Dalarö.

    Attachment Image
  • sundheden

    Medlem
    22 juli, 2018 vid 10:21

    Får man vara där jag satt ut nålen på kartan eller är det bara badare som får vara där?

    Jag är inget fan av vändplanen. Krispiga brädor gillar inte asfalt riktigt.

    Attachment Image
  • pete

    Medlem
    22 juli, 2018 vid 11:02

    Hm, tycker Fituna lockar mer just nu så man slipper parkerings-, bad-, båt- o kajtproblem – dock är proggen lite sämre där… men enligt smhi ska det vrida ner på syd och dra på där oxå från kl 13-14. Tror jag drar dit strax. Någon annan?
    /Peter

  • supafly

    Medlem
    22 juli, 2018 vid 12:24

    Får man vara där jag satt ut nålen på kartan eller är det bara badare som får vara där?

    Jag är inget fan av vändplanen. Krispiga brädor gillar inte asfalt riktigt.

    Har jag fattat rätt så är det ok på den sidan om hamnen. Det finns några små tavlor uppsatta med bild på vart man inte ska surfa mellan 16 juni och någon gång i augusti.

  • sailortrash

    Medlem
    22 juli, 2018 vid 16:06

    Dalarö Levererar igen, 3 h 5.3 det blåser fortfarande…

  • sundheden

    Medlem
    26 juli, 2018 vid 15:11

    Har sett lite packade bilar i knutarna… fler som är på hugget och vill ha vind.
    Någon med brädor och segel på taket i Frösunda/Solna där jag bor…
    Någon som finns här på forumet tro?
    Såg en till idag vid Birger Jarlsgatan.

    Hoppas på en fin ostkaka på lördag! =)

  • smurfolle

    Medlem
    26 juli, 2018 vid 16:33

    Vad tror ni om Kapellskär på lördag? Ser bra ut på fcoo.dk och ok på SMHI..

  • sailortrash

    Medlem
    26 juli, 2018 vid 17:44

    Kan hända att hemmaspoten Brevik går av…kappellskär är plan b för mig

  • gustav1980

    Medlem
    27 juli, 2018 vid 14:06

    Ja, vad säger vi om lördagen. Är kappelskär den främsta spotten på den här prognosen?
    Fågelöudde funkar ju alltid men det vore skoj att få chans till småsegelsurf iklädd endast badshorts!

  • sailortrash

    Medlem
    28 juli, 2018 vid 11:51

    ostkakan har bytts mot smältost…flau vindt på trälhavet (Brevik). mkt moln som realiserar smhi´s åskprognos mot kvällen…

    skönt badvatten dock…

  • cottin

    Medlem
    28 juli, 2018 vid 13:20

    Vid sandarna nu. Sämre än jag trodde, och lite mer NO än ren O. Känns som att det kanske kan funka med stort segel, typ 7 8..
    Kan parkera längst fram och måttligt med badgäster. Tror jag gör ett försök ändå.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    28 juli, 2018 vid 16:57

    Ostkakan var perfekt mitt på dagen i södra! Kanon! Fullt spett med 6.5 och inga vågor! Efter 14 så krävdes lite större segel.

Sida 23 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.