Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • dr-masse

    Medlem
    29 juli, 2018 vid 19:03

    Ett spot som levererade långt över förväntan igår var Näsby Park/Värtan. Fullt drag i 7,2, kunde lätt kört 5.3 och freestyle ett par timmar. Riktigt kul och shooooorts! Igen!

  • pete

    Medlem
    29 juli, 2018 vid 19:28

    Gålö Havsbad var hyfsat igår och idag borde Erstaviken, lite otippat, ha funkat bra enligt Holfuy-mätarn. Minst sagt svårplanerat i det här vädret…

  • gustav1980

    Medlem
    30 juli, 2018 vid 08:02

    Ett spot som levererade lång över förväntan igår var Näsby Park/Värtan. Fullt drag i 7,2, kunde lätt kört 5.3 och freestyle ett par timmar. Riktigt kul och shooooorts! Igen!

    Intressant! Vi som gjordes oss besväret att åka till Kapellskär fick definitivt inte utdelning igår söndag.
    Nästa gång viker vi av i Täby 🙂

  • sundheden

    Medlem
    1 augusti, 2018 vid 09:22

    Fan va prognoserna varierar!
    Håller vi tummarna för söndag!

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    1 augusti, 2018 vid 20:01

    Öh! Skaŕe blåsa?

  • cottin

    Medlem
    2 augusti, 2018 vid 11:14

    Är den här prognosen tillräcklig för att desperat testa Torö kärringviken imorrn fredag eller har jag bara haft ett för långt uppehåll nu igen?

    Attachment Image
  • smurfolle

    Medlem
    2 augusti, 2018 vid 11:36

    Är den här prognosen tillräcklig för att desperat testa Torö kärringviken imorrn fredag eller har jag bara haft ett för långt uppehåll nu igen?

    inte helt galet:).. Enligt fcoo.dk är det 8-10ms kl16-18.. Om det håller i sig imorn bitti är jag på

  • cottin

    Medlem
    2 augusti, 2018 vid 13:19

    Är den här prognosen tillräcklig för att desperat testa Torö kärringviken imorrn fredag eller har jag bara haft ett för långt uppehåll nu igen?

    inte helt galet:).. Enligt fcoo.dk är det 8-10ms kl16-18.. Om det håller i sig imorn bitti är jag på

    OK, kul! Vi håller koll på prognosen då.

  • sailortrash

    Medlem
    2 augusti, 2018 vid 13:19

    Är den här prognosen tillräcklig för att desperat testa Torö kärringviken imorrn fredag eller har jag bara haft ett för långt uppehåll nu igen?

    Du har haft ett för långt uppehåll tror jag…
    Bara att vänta in en front som trasslar sig igenom högtrycket

  • irieman

    Medlem
    2 augusti, 2018 vid 14:08

    Har också lite funderingar på Torö imorgon, tar med foilen också ifall det blir lite vind.

  • nikdan

    Medlem
    3 augusti, 2018 vid 12:36

    Nån som åker till Torö idag?

  • cottin

    Medlem
    3 augusti, 2018 vid 13:07

    Jag tyckte prognosen vart för dålig, jobbar istället

  • irieman

    Medlem
    3 augusti, 2018 vid 13:09

    Vete tusan hur prognoserna är just nu, SMHI-appen ser positiv ut med SV 8-10 och senare SV 9-11, medans SMHI:s Kustvädersida är mer pessimistisk med bara SV 7 typ. Observationerna just nu är ju inte heller så bra. Men det skulle säkert kunna komma igång om några timmar om man har tur. Hade det varit på Gotland hade det säkert kommit igång och dessutom slagit prognoserna men här i Stockholm så blir det ju oftast mindre än vad prognoserna säger………………..

  • irieman

    Medlem
    3 augusti, 2018 vid 13:09

    Vete tusan hur prognoserna är just nu, SMHI-appen ser positiv ut med SV 8-10 och senare SV 9-11, medans SMHI:s Kustvädersida är mer pessimistisk med bara SV 7 typ. Observationerna just nu är ju inte heller så bra. Men det skulle säkert kunna komma igång om några timmar om man har tur. Hade det varit på Gotland hade det säkert kommit igång och dessutom slagit prognoserna men här i Stockholm så blir det ju oftast mindre än vad prognoserna säger………………..

    Om det inte blir något idag så funderar jag på imorgon istället.

  • sundheden

    Medlem
    4 augusti, 2018 vid 19:33

    Det blev några vändor vid Fågelöudde idag.
    Tidvis bra tryck i 8.6an men en hel del guppande.

    Satte nytt fartrekord 😂

    (Tror min gps är lite sjuk)

    Imorgon kan Dalarö funka några timmar altnernativt Torö med vrid från SV – V – NV.

    Attachment Image
Sida 24 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.