Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • jiveman

    Medlem
    8 oktober, 2018 vid 08:28

    Jag är med och drabbas av pesten vid Björkvik idag.
    Är vid bryggan kl.10,30. Taktiken är att hinna köra utan paraply fram till 13.

    /Claes

  • mexi_

    Medlem
    8 oktober, 2018 vid 10:56

    Funderar på att ta en timme i björkvik efter regnet, typ vid 16. Blir jag själv då :0?

  • evert

    Medlem
    8 oktober, 2018 vid 19:03

    Jag hörde att Björkvik var episkt idag! 🙂 Och imorgon ska det inte ens regna OCH bli 14 grader. Är det någon som ska ut?

    Det verkade som även Fituna leverade. Och hur var Torö?

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    8 oktober, 2018 vid 22:49

    Jag hörde att Björkvik var episkt idag! 🙂 Och imorgon ska det inte ens regna OCH bli 14 grader. Är det någon som ska ut?

    Det verkade som även Fituna leverade. Och hur var Torö?

    Ha, ha! Episkt vet jag inte men det var ovanligt bra för att vara Björkvik. 4.7 och stundtals hyffsat stora vågor. Dessutom inte särkilt kallt. 5 dudes mitt på dagen, på e-m några till. Var é brudarna?

  • evert

    Medlem
    9 oktober, 2018 vid 08:00

    Jag hörde att Björkvik var episkt idag! 🙂 Och imorgon ska det inte ens regna OCH bli 14 grader. Är det någon som ska ut?

    Det verkade som även Fituna leverade. Och hur var Torö?

    Ha, ha! Episkt vet jag inte men det var ovanligt bra för att vara Björkvik. 4.7 och stundtals hyffsat stora vågor. Dessutom inte särkilt kallt. 5 dudes mitt på dagen, på e-m några till. Var é brudarna?

    Jag tänkte iaf ge mig ut idag, Björkvik eller Fituna. Det kanske är folk överallt. Det är en del väst i vinden men Fituna verkar ha syd som vanligt, enligt vindmätaren. 😃 Får se om det ökar! Hur see Björkvik ut idag, du som verkar ha havsutsikt?

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    9 oktober, 2018 vid 10:44

    Vet inte hur det ser ut vid Björkvik idag, har tyvärr inte sjöutsikt, proggen såg sådär ut så jag hoppar surf idag. Rätt mör efter gårdagen dessutom🤕

  • mexi_

    Medlem
    9 oktober, 2018 vid 13:01

    Jag siktar på bryggan runt 15.30!

  • evert

    Medlem
    9 oktober, 2018 vid 13:41

    3 personer vid Björkvik brygga nu, vi riggar 5.0, 5,4 och 5,7 till att börja med!

  • evert

    Medlem
    9 oktober, 2018 vid 14:53

    Riggar om till 7.2…

  • pete

    Medlem
    12 oktober, 2018 vid 12:19

    Är det möjligen någon i ledighetskommitén som funderar på Fituna i em? Kantboll, ja, men skulle kunna funka med storseglen, 6-8 syd på mätarn nu, soligt o fint… Om inte annat så kan det vara läge på sö-må ser det ut som.

    …fast det är nog lite optimistiskt just nu idag, Landsort o Brandalssund har bara 5-6 m/s ser jag – man får avvakta.

    • Detta svar ändrades 5 år, 5 månader sedan av  pete.
  • irieman

    Medlem
    12 oktober, 2018 vid 16:35

    Känns som att Fituna, Torö, Dalarö och Björkvik borde funka både på lördag och söndag enligt smhi, i alla fall med typ 7.0.

  • irieman

    Medlem
    13 oktober, 2018 vid 14:27

    Hade planer på att köra idag men lite lurig prognos. Verkar bara som det är Landsort som har någorlunda vind och där får man ju dra av några m/s för att få vad det kan vara på Torö. Resten av ställena verkar inte ha speciellt mycket vind. Någon som är ute? Hoppas nog på morgondagen istället.

  • mexi_

    Medlem
    13 oktober, 2018 vid 18:59

    Kom till Torö vid 15, heldött 🙂
    Landsort hade 10 m/s men udden 1-3….:)

    Hoppas på morgondagen jag med.

    Hade planer på att köra idag men lite lurig prognos. Verkar bara som det är Landsort som har någorlunda vind och där får man ju dra av några m/s för att få vad det kan vara på Torö. Resten av ställena verkar inte ha speciellt mycket vind. Någon som är ute? Hoppas nog på morgondagen istället.

  • pete

    Medlem
    14 oktober, 2018 vid 11:10

    Fituna idag, någon? Jag drar dit om en stund; hoppas få vind i något av de större seglen åtminstone. Och solen skiner ju.
    /Peter

  • irieman

    Medlem
    14 oktober, 2018 vid 11:30

    Drar nog också dit, på väg nu. Fituna eller Torö blir det.

Sida 41 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.