Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 14 m slider, Kommunen betalar o bygger =D

  • farbrorfraz

    Medlem
    7 juli, 2011 vid 08:15
    hengo;661391 wrote:
    kul!!!
    Vill inte va den som är den, men den ser väldigt brant ut?

    Kul som Faen =)
    Men om du inte vill vara den som är den, då vill jag inte vara den andra. Brantheten har diskuterats mycket när vi designade den, och jag är själv N00B på sliders så det skriker, men designen har varit runt och vänt här i portugal bland kunnigt folk, ändrats, gjorts om och tillslut blivit som den blev. Rui Meira är en av dem som tyckt till, och förhoppningsvis kommer han och kör också!

    Basen är 3m, den är 1,5m hög, så vinkeln blir cirkus 26 grader. när jag stog där och fantiserade kändes det ok, men den som lever får se. Gubbarna svetsar hej vilt, så nu blir det så =)

    Nicco: Vinden är nästan 100% NW, vilket ger sid-on på havssidan och rak sideshore inne i floden. Helt klockrent =) Vinden är oftast stabil.

  • hengo

    Medlem
    7 juli, 2011 vid 19:29

    aah fattade inte att ni börjat bygga än, isåfall är de ju bara å köra på. Ni lär ju garanterat ha kul iaf 🙂

  • farbrorfraz

    Medlem
    7 juli, 2011 vid 19:45

    Vad tycker du om vinklarna då? Vi var förbi och tog några fler bilder. Det blir ju en glidplatå på 8m uppepå. Sen kommer den kunna byggas om till kicker och lite annat om man flyttar runt modulerna =)

  • johanw

    Medlem
    9 juli, 2011 vid 07:57

    granska brant.. nog lätt o missa halva slidern

  • vicky

    Medlem
    9 juli, 2011 vid 13:53

    Grattis, det dar eventet kommer nog bli riktigt fett

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 14 m slider, Kommunen betalar o bygger =D

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.