Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

  • klang

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 13:46

    Jag har aldrig sett så många fina priser på en tävling förrut, helt otroligt bra kämpat med sponsorer. Tror de flesta hamnade i en mindre chock, det vara förvirrade männskor som vacklade in på Hagas grill med sporadiska utrop – “jag vann en våtdräkt”…

    Ni får gärna skriva ner en “Sponsor Guide” för alla oss andra arrangörer… vet inte hur många timmar vi slitit och ur detta fått en back läsk eller nått…

    Tack alla sponsorer för mitt hängsele, det sitter som en smäck 🙂

  • swe-250

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 15:09
    Klang;548719 wrote:
    Jag har aldrig sett så många fina priser på en tävling förrut, helt otroligt bra kämpat med sponsorer. Tror de flesta hamnade i en mindre chock, det vara förvirrade männskor som vacklade in på Hagas grill med sporadiska utrop – “jag vann en våtdräkt”…

    Ni får gärna skriva ner en “Sponsor Guide” för alla oss andra arrangörer… vet inte hur många timmar vi slitit och ur detta fått en back läsk eller nått…

    Tack alla sponsorer för mitt hängsele, det sitter som en smäck 🙂

    Instämmer helt!!!

    Helt sjukt bra, när en 22’a plats ger en kanonfin våtdräkt från Gul….fantastiskt!!! Antagligen det finaste pris jag nånsin kommer att få som surfare! 😉

    /Peter

  • hanko

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 15:41

    Åhhh jag som körde i 15 minuter och kom näst sist vann ett par goa våtdräktshandskar..! Tack Larsch för frakten ! Å tack sponsorerna såklart!

Sida 9 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.