Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Air France tycks ha tappat bort mina prylar…

  • ola_p

    Medlem
    9 december, 2009 vid 14:29

    Jo, det borde jag väl göra. Men, jag kan inte sjunga för fem öre.

  • frippe75

    Medlem
    11 maj, 2010 vid 18:43

    Ola, hänt något kring detta?

    Funderar dum som man är på att ta ett Airfrance flyg till Marocko efter midsommar för lite drag i trasan…

  • carrera

    Medlem
    12 maj, 2010 vid 13:52

    Reste med Air france till Maui i Mars! Jag blev av med grejer för 10 000 som låg i incheckade låsta väskor. Helt klart hade de letat efter värde saker. Dum som jag var hade jag endel kamera utrustning i väskan som Zoom objektiv, minnes kort mm. Dator tillbehör! Ungarnas 20 DVD skivor rök också!
    På hem vägen blev vi strandade i Los Angeles i 10 dagar pga. Askan men det är ju iof inte AF fel så sett, men på det sättet man blev behandlad och utsparkad på gatan gör att jag INTE kommer rekomendera AF till någon!

  • impact

    Medlem
    12 maj, 2010 vid 18:55

    Jag har åkt med AF tre ggr – första, sista och enda……. de var kass och de strödde baggage runt flygplatserna och speciellt paris vart ett svart hål vad gäller baggage.

  • impact

    Medlem
    12 maj, 2010 vid 18:57

    Jag fick efter viss brevväxling ut en del pengar för utgifter, nya kläder mm i samband med försenat baggage.

  • _frippe_

    Medlem
    12 maj, 2010 vid 19:46
    frippe75;611173 wrote:
    Ola, hänt något kring detta?

    Funderar dum som man är på att ta ett Airfrance flyg till Marocko efter midsommar för lite drag i trasan…

    Flyg till Marrakech eller? Vi kikade lite på det men valde den bekväma varianten i år och kör två veckor i El Medano. Boende med “Panoramic ocean view” över Cabezoviken. Förhoppningsvis snäppet över Hamid-standard 😉

  • petter

    Medlem
    12 maj, 2010 vid 20:16
    frippe75;611173 wrote:
    Ola, hänt något kring detta?

    Funderar dum som man är på att ta ett Airfrance flyg till Marocko efter midsommar för lite drag i trasan…

    Har sett statistik där Air France, KLM och BA var de sämsta när det gäller bagage, har för mig att de tappade bort ca 2 % av allt bagage och passerar man Heathrow eller Charles de Gaulle var risken störst att bagaget skulle försvinna… Se till att inte ha allt för snävt med tid mellan flighterna så slipper du förhoppningsvis vara bland de två procenten…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Air France tycks ha tappat bort mina prylar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.