Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets snowkiteträff!!! Kölla in!

  • Årets snowkiteträff!!! Kölla in!

    Publicerad av jmaster på 12 januari, 2014 vid 15:56

    och ja man får posta lite varstans om man styr upp nåt typ sånt här, så det så:wink:

    Årets vintergathering! 27-30 mars Grövelsjön
    Hej på er dudes and dudettes!
    Nu jädrar!!!!!!!
    Det enda som arrangeras i år på snö blir en fet gathering i Grövelsjön. Det är ett coolt för mig nytt område som jag inte kört på några år i men räkna med att jag ska reka av det innan

    Det har tagits fram ett kanonerbjudande med 3 nätters boende , helpension och transport ut till några olika spots för 2900 om man är STF medlem. Vi kan alltså lämna pulkorna hemma här Läs här: http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Dalarna/Fjallstationer/STF-Grovelsjon-Fjallstation/Se–Gora/Vinter/Kitehelg/

    I övrigt ska jag se till att fylla dagarna med så massa göttigt som möjligt. Lite spontantävlingar, inofficiella sm i något infärnoräjs kanske, kitecross, , demo och test av olika utrustning fjällteknik, tips och utrustningspass för utveckling. Något för alla.
    självklart bastu, hoppbygge och ja ni vet ALLT VI VILL GÖRA DET TILL!!!!

    Se det som årets händelse. jag ska snabbt spika form och details med er och grövelsjön men boka in datumet nu så hörs vi mer!

    FUCK YEAH!!!!!!! Vi får ses i år igen på snö de som vill.

    ps. spara alla småfrågor nu som om det finns tvål på rummet, vilken storlek man ska, om man kan tälta gratis utanför och så. I´m on it! : ) ds

    Mvh Simon J

    wer svarade 10 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • cortex

    Medlem
    12 januari, 2014 vid 16:06

    Gött!!!!!

    Tror jag ska kunna få till det där. Länken funkade inte BTW, verkar saknas lite tecken där i mitten av URL’en. :smirk:

    /Kaj

  • jmaster

    Medlem
    12 januari, 2014 vid 16:26

    Nu funkar den , sorry! Men det är ju inte data som är min grej.
    Hitta en liten filmsnutt precis, ser ju skitbra ut denna platå och lite sköna kullar precis bakom och en lift precis. ska kolla var det är och skaffa mer bilder m.m.

    http://www.youtube.com/watch?v=4iHC_vHUhtY“]http://www.youtube.com/watch?v=4iHC_vHUhtY

  • mannest

    Medlem
    13 januari, 2014 vid 18:17

    Kul att någon har hittat min gamla film, kan se om jag hittar mer material på någon gammal dator.

    Spoten är vid skidbacken i Grövelsjön. Bara ta liften upp, lancha och sedan är det bara att kötta loss. Tyvärr finns det ett ren stängsel som står ganska mycket i vägen. Men när man har tagit sig runt det är det som du säger en kulle(blåkläppen), med lite varierad lutning åt olika håll. Blir det dåligt med snö i vinter, kommer det bli stenigt på toppen av kullen/kullarna. Finns mer kullar runt om också. Sedan bakom denna kulle är det ett stort platt område.

    /Manne

  • wer

    Medlem
    13 januari, 2014 vid 18:29

    Roligt! Högst troligen kommer jag upp!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets snowkiteträff!!! Kölla in!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.