Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ass on the beach ;)

  • Ass on the beach ;)

    Publicerad av haze på 8 september, 2010 vid 09:22

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=PjcioMm6LD4&feature=player_embedded”]YouTube- The biggest asshole on Kitebeach 2010[/ame]

    dadil svarade 13 år, 6 månader sedan 23 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • vallevall

    Medlem
    8 september, 2010 vid 10:14

    Han var ju rejält utrustad iaf.

  • lima-ko

    Medlem
    8 september, 2010 vid 10:20

    Ett citat från Free Radicals – A ski odyssey kanske är på sin plats: “Fransmän, vilka jävla nötter!” Hah hah.

    Leash på brädan är alltid ett rejält varningstecken, och dessutom livsfarligt för en själv.

  • serotonin

    Medlem
    8 september, 2010 vid 10:29

    Han kan inte må bra….. LIMA-KO din fd bräda rockar. Stoked

  • roland

    Medlem
    8 september, 2010 vid 11:23

    En typiskt Naish åkare!!

  • cosmo

    Medlem
    8 september, 2010 vid 11:33

    Han var riktigt kvick på releasen där! Utom när egentligen hade behövt det…

    Hade gärna vetat vad han sade till damen på slutet, hon såg lagom trött ut på honom.

  • svinet

    Medlem
    8 september, 2010 vid 11:39

    haha folk som kör med leash på brädan är ju så jävla rökta….

  • sourra

    Medlem
    8 september, 2010 vid 11:40

    Hehe, idioten trodde han automatiskt var bäst bara för att han köpt feta kites. Notera dock hur bra quickreleasen funkade =) Jag fattar inte att folk låter killen hållas.

    Han avvek lite från stereotypbilden måste jag säga. Var man än är i världen så brukar det normalt sett finnas (minst) en idiot som möter följade kravspec:

    * Italienare/Fransos/Tysk
    * Zinkstift i nyllet
    * Seaspecs
    * Handskar
    * Full-lång våtdräkt
    * Våtdräktsskor
    * Impactwest
    * En gammal gul eller röd bow-kite med 2:1-bom
    * Gathhjälm
    * Sheitstor bräda
    * Reel leash som är fäst i den sheitstora brädan
    * Skogsskitarställning

    Här är hela tråden om tomten om någon vill få sig ett gott skratt

    http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2366301

  • cellentropya

    Medlem
    8 september, 2010 vid 14:14

    den liten sök att blanda italienare med idiot har jag inte riktig uppfattat, kanske kan jag inte svenska 100% pga jag är italienare (men inte idiot självklart) … men ändå jag gillar inte ditt resonemang så mycket. :mad2:

    Den typen av looser finns i varje land… men om det finns mer i italien eller i sverige man kan diskutera lite… och om du vill jag kunna ge dig en hel del av verkligt exempel. 😀

    Känslig? Mmhh om bara du få zlatan zorro tillbacka i sverige… :grin::grin:

    be cool 😎

    Ciao

    /cc

  • dane-insane

    Medlem
    8 september, 2010 vid 14:49

    Gillar mest att han har leash i brädan. Slipper man ju bodydrag å vet att brädan följer efter å sätter sig i nacken eller ryggen eller så 😛 Måste ju va helt livsfarligt.

  • sourra

    Medlem
    8 september, 2010 vid 15:44

    Så länge du inte passar in på resten av punkterna behöver du inte känna dig träffad

    cellentropya;630208 wrote:
    den liten sök att blanda italienare med idiot har jag inte riktig uppfattat, kanske kan jag inte svenska 100% pga jag är italienare (men inte idiot självklart) … men ändå jag gillar inte ditt resonemang så mycket. :mad2:

    Den typen av looser finns i varje land… men om det finns mer i italien eller i sverige man kan diskutera lite… och om du vill jag kunna ge dig en hel del av verkligt exempel. 😀

    Känslig? Mmhh om bara du få zlatan zorro tillbacka i sverige… :grin::grin:

    be cool 😎

    Ciao

    /cc
  • cellentropya

    Medlem
    8 september, 2010 vid 17:24

    ahahah 😀 helt rätt my friend, helt rätt. Som tur jag är nästan säker att jag är inte träffad… men i jannuari jag måste ha på mig huva, handskar, full lång våtdräkt och skör förr att rulla på vågor och känner mig (dröm?) att surfa nära hemma (20-25 C)… det räknar ? ah ah ah 😀

    peace man, wind and peace… to all!

    ciao

    /cc

  • pepa

    Medlem
    9 september, 2010 vid 05:55

    Peace!

  • above_the_law

    Medlem
    9 september, 2010 vid 06:14

    Visst var han ett ärke-pucko, MEN:

    Leash på är ju för fn ett måste i feta vågförhållanden om man kör STRAPLESS, men där/sa kör väl inte ni som uttalat er neg om den detaljen;-).
    Vad fn tror ni händer om ni loosar brädan i brytande vågor där det ligger vågsurfare längre in eller ännu värre badare?!”#€%&….?
    Gäller ju så klart inte TT, men KÖR MED BOOTS så slipper ni problemet.

    OBS! Andras säkerhet borde ju ALLTID gå före din egen i a f. Att det skulle vara livsfarligt är ju rent löjligt om det är frågan om en STRAPLESS VÅGBRÄDA.

  • svinet

    Medlem
    9 september, 2010 vid 09:47

    självklarheter :0)

  • regfellow

    Medlem
    9 september, 2010 vid 11:21

    Ass on the beach för mig är mer åt detta hållet: http://www.dailythongs.com/

    Surfzone kommer upp som 4a om man söker på “Ass on the beach” och 2a om man söker på “Ass on beach” på google….

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ass on the beach ;)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.