Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ässundet lördag eller söndag?

  • Ässundet lördag eller söndag?

    Publicerad av macedu på 8 mars, 2014 vid 09:11

    Hej på Er,

    Utan fejjan så har jag ändå förstått(passninge till Svennebanan) att all is är väcki Ässundet så blir det ngn lineup i helgen?
    Det ser ut att vara gynnsammare imon med vindriktningen?

    Comments?

    MacEdu

    ludde_l svarade 10 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ludde_l

    Medlem
    8 mars, 2014 vid 12:09

    Stick dit, du kommer inte vara själv! Dock så kan tyvärr inte jag 🙁

  • svennebanan

    Medlem
    8 mars, 2014 vid 14:51

    Att du vet det beror väl antagligen på att jag kollade Örebrosurfarnas FB och sedan sms:ade dig av ren barmhärtighet;-.

    Riktigt bra drag idag med folk från 4.1 till 6.7. Nu fattar jag inte hur ordföranden kan köra 4.1 när jag är bekväm på 6.7. Men som sagt, man kan ta Stockholmaren till Hjälmaren, men man kan inte ta 6.7an ur Stockholmaren.

    @MacEdu 721393 wrote:

    Hej på Er,

    Utan fejjan så har jag ändå förstått(passninge till Svennebanan) att all is är väcki Ässundet så blir det ngn lineup i helgen?
    Det ser ut att vara gynnsammare imon med vindriktningen?

    Comments?

    MacEdu

  • macedu

    Medlem
    8 mars, 2014 vid 17:09

    Så sant Svenne, men när det är isfritt i poolen hemma så vet jag att det är isfritt i Ässundet :-). Tvärsäker metod numera.
    Låter som en härlig dag och det är väl inget nytt med 4,1;an på han :-). Då håller jag tummarna på att det håller i sig imon. Får bli tidig start….relativt :-).
    /mac

  • ludde_l

    Medlem
    9 mars, 2014 vid 11:02

    @svennebanan 721408 wrote:

    Att du vet det beror väl antagligen på att jag kollade Örebrosurfarnas FB och sedan sms:ade dig av ren barmhärtighet;-.

    Riktigt bra drag idag med folk från 4.1 till 6.7. Nu fattar jag inte hur ordföranden kan köra 4.1 när jag är bekväm på 6.7. Men som sagt, man kan ta Stockholmaren till Hjälmaren, men man kan inte ta 6.7an ur Stockholmaren.

    Kan det bero på att ordföranden väger 40 kg och du gör det inte? Sen är ju ordföranden för lat för att rigga om!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ässundet lördag eller söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.