Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa svenska vågseglingsbilden

  • koa

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 07:48

    Grymt snygga bilder och rippat!

    / Calle N

  • mes

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 08:20

    Utan stenen hade det varit en riktigt bra bild imho…men det finns mumma på Kulingvarning…skönt att de finns!

  • dr-masse

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 08:29

    Tycker precis tvärtom – stenen i förgrunden är kronan på mästerverket. 😀

  • fraddanr

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 10:22

    Bam! 🙂

  • fj69

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 11:57
    dr Masse;688704 wrote:
    jag sett har levererats på Kulingvarning av Robert.

    dsc5954.jpg

    Hoppas att det är OK att jag lägger in den här, tycker fler bör få njuta av mästerverket.

    Fler bilder av yppersta kvalitet finns på Kulingvarning.

    Hej, näe bäste och übersköna Moderator det verkar verkligen inte vara i sin ordning enligt edra stadgar och riktlinjer //se “prylfrossa på konfen – ofog eller Ok?” – men med våra på KV är det inga problem;

    “Nej, Kulingvarning kommer inte få vara länkad om inläggets enda syfte är att driva trafik till den sidan. T.ex. “Kulingvarning uppdaterad! Check it out! ” . Såna inlägg raderas….punkt. Det finns länkar till dessa bloggar i högerspalten under bloggar. Där ser man direkt om det uppdaterats på alla bloggar vi följer. Saknar du en blogg? Maila så lägger vi upp den.”

    Sverige är väl ändå fantastiskt! Och uppriktigt välkommen önskar jag en glädjefullare tillämpning av forumreglerna!

    Den bilden är störd men jag är säker på att den inte ens står sig veckan ut som Svensk No 1.

    Bästa hälsningar

    Fredrik

  • dr-masse

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 14:05

    Ah, jag valde givetvis en gyllene medelväg – spred ett fantastiskt fin vågseglingsbild till glädje (hoppas jag) för de som eventuellt missar KV och länkade såklart till källan för mer godbitar… tycker ni gör ett enastående jobb och i mitt alldeles egna universum så kompletterar sajter som Kulingvarning och Surfzone varandra utmärkt.

    Även jag tycker att vindsurfssverige är såpass litet att det kan spridas och korslänkas mer, revirpinkeri får andra ägna sig åt, även om jag såkart (öh, som moderator…) följer de riktlinjer som finns, både här å på andra forum å sajter.

    Jag jobbar med en massa kommersiella aspekter av saker och ting mest hela dagarna, men här vill jag göra annorlunda. Och ser mer än gärna att bilden snabbt petas ner i topplistan, vilket med er form just nu mycket väl kan ske, ah!

  • fiskmat

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 14:46

    Är det Johan på bilden? Brutalt är det hursomhelst.

  • tws

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 16:00

    På tide at dere svensker prøver å treffe leppa. ha ha! Finest med stein.

  • davo

    Medlem
    19 maj, 2012 vid 17:29

    Nytt bidrag.
    Johan A visar hur det ska gå till, Åsa 17 maj.
    Foto:David Holmqvist – http://www.davidholmqvist.com

  • Knatte

    Gäst
    19 maj, 2012 vid 21:28
    mes;688719 wrote:
    Utan stenen hade det varit en riktigt bra bild imho…men det finns mumma på Kulingvarning…skönt att de finns!

    Håller helt klart med om, att bilden hade blivit vassare utan stenen..:wink:

  • Knatte

    Gäst
    19 maj, 2012 vid 21:30
    Davo;689071 wrote:
    Nytt bidrag.
    Johan A visar hur det ska gå till, Åsa 17 maj.
    Foto:David Holmqvist – http://www.davidholmqvist.com

    Grymma kort på din sida David!!:laugh:

  • frippe75

    Medlem
    20 maj, 2012 vid 18:45

    Stenen är kung!

  • tiki

    Medlem
    22 maj, 2012 vid 17:58

    Supergoa och inspirerande bilder! Tack för dessa Dr Masse och Robert fotografen!

    Sker länkning med måtta kan inte det vara något problem. Hellre liv och rörelse på forumet än benhård länstyrelseadministrering som begränsar. happymtb.org har en jäkla trafik med lösare tyglar men det är viktigt att rubriksättningen är tydlig.

  • dude

    Medlem
    23 maj, 2012 vid 21:52

    Jag tror att det är betydligt fler användare på happymtb.org. Dock är det ju en ren djungel på deras platta forum att hitta för någon som mig som bara går in någon gång då och då. Dessutom kan man ju inte lägga in bilder direkt i sitt inlägg. Där är surfzone ledande med möjlighet att lägga in bilder i inlägg. Frågan är då om surfzone bör bygga vidare på sin ledande position genom att göra det möjligt att ha bildtext på bilder man lägger in i sina inlägg, eller om man ska anta att fördelen är så stor att man inte behöver göra någon förbättring för att bli ännu bättre. Vad tycker ni?

  • thomas-stenqvist

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 06:42

    Snygg bild (=

    Bra att man länkar!
    Inte f…n orkar/hinner man kolla alla möjliga forum för att få sig lite insperation nu när vindprognosen är död för tillfället.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa svenska vågseglingsbilden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.