Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya

  • Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya

    Publicerad av callewikner på 21 september, 2007 vid 11:23

    Jag är på jakt efter en 5/3 våtdräkt till hösten. Har någon några tips på var man kan hitta begagnade på internet alternativt lite billigare nya?

    Tacksam för svar!

    kamaaina svarade 16 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • basse

    Medlem
    21 september, 2007 vid 11:48

    Pro-Limit har väl de billigaste nya som är tillräckligt bra kvalle i skulle jag tro.
    Du hittar dem här eller här eller här.

    Vilket som nu ligger närmast just dig!

    Beggat hade jag inte köpt.

  • lars_k

    Medlem
    21 september, 2007 vid 12:50

    Tips om du köper beggad dräkt – använd:

  • bicless

    Medlem
    21 september, 2007 vid 16:29

    Vi säljer ascans dräkter billigt. Ascan Polar är exempelvis gjorda i titanneopren och är supermjuka och varma och inte särskilt dyra. Flärp som man drar över huvudet som vattenspärrar vid dragkedjan. Kvaliten på dessa dräkter är mycket hög med både limmade och sydda sömmar, inte en enda reklamation på hela säsongen. Dessutom har du självklart garanti. 5/4/3 mm kostar just nu bara 1431:-
    Kolla in http://www.surfspot.se

    Mvh

    Bicless

  • surfslusken

    Medlem
    21 september, 2007 vid 17:53

    Tjacka beggad (dvs ner kissad) dräkt??? Va äckligt!!! E ju knappt så man vill dra på sej sin egna som dom luktar!

  • pelle_o

    Medlem
    21 september, 2007 vid 18:41

    Köp nytt! Begagnade är oftast spruckna, om inte så blir dom snart. Kolla om SP har neil pryde 4000 kvar, kanonpris på den. Du får nog ge lika mycket för prolimit.

  • borje

    Medlem
    21 september, 2007 vid 18:46

    Jag håller med Slusken, aldrig nånsin att jag köper en beggad dräkt.

  • kamaaina

    Medlem
    22 september, 2007 vid 12:52

    @surfslusken 417072 wrote:

    Tjacka beggad (dvs ner kissad) dräkt??? Va äckligt!!! E ju knappt så man vill dra på sej sin egna som dom luktar!

    Visste inte att du kissar på dig….

  • surfslusken

    Medlem
    22 september, 2007 vid 14:23

    @Kamaaina 417216 wrote:

    Visste inte att du kissar på dig….

    Nog mkt du inte vet om mej. Men den som på står att han/hon aldrig dragit en kiss i våtstället är förmodligen samma människor som aldrig porrsurfat eller haft sexuella tankar om nån annan än sin fasta partner.

  • Oregistrerad

    Gäst
    22 september, 2007 vid 20:11

    Det finns folk (rätt många faktiskt) som köper fel storlek och upptäcker det efter första användandet.
    En sån dräkt, som därmed ser helt ny och fräsch ut skulle inte vara några som helst problem att köpa.

    Dräkten har förståss tappat en slant i värde direkt…

    Tycker att det är äckligare med folk som går till gymmet och inte lägger handduk på maskinen när dom tränar eller ej torkar av motionsutrustningen före/efter dom suttit och svettats på den… men en fräsch “begagnad” våtdräkt skulle jag köpa… (Häng inte upp er på denna jämförelse allt för mycket nu, som kan ske i vissa andra fall, utan jag vill bara försöka förmedla att “begagnad” våtdräkt inte är så farligt alltid (Det finns alltid undantag som bekräftar regeln dock…)…)

  • rillestark

    Medlem
    22 september, 2007 vid 21:12

    Annars finns ju tvålflingor & tvättsåpa…

    Frid.

    /Richard

  • supasonic

    Medlem
    23 september, 2007 vid 08:32

    @surfslusken 417226 wrote:

    Nog mkt du inte vet om mej. Men den som på står att han/hon aldrig dragit en kiss i våtstället är förmodligen samma människor som aldrig porrsurfat eller haft sexuella tankar om nån annan än sin fasta partner.

    Haha, fan jag var nästan säker på att du porrsurfar i våtdräkt :)) Men det är inte alla som tänder på kiss…

    .s

  • kamaaina

    Medlem
    23 september, 2007 vid 15:45

    @Supasonic 417356 wrote:

    Haha, fan jag var nästan säker på att du porrsurfar i våtdräkt :)) Men det är inte alla som tänder på kiss…

    .s

    HAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Vad fan skall man säga efter en sådan kommentar?!?!

  • surfslusken

    Medlem
    23 september, 2007 vid 17:19

    @Kamaaina 417440 wrote:

    HAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Vad fan skall man säga efter en sådan kommentar?!?!

    Att man vart tagen me våtdräkten i knävecket?

  • kamaaina

    Medlem
    23 september, 2007 vid 17:29

    @surfslusken 417461 wrote:

    Att man vart tagen me våtdräkten i knävecket?

    Man skulle kunna tänka sig att dra safe sex ett strå vassare…. med helkropps neopren dräkt inkl. huva så lär det inte bli några barn gjorda.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.