Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver råd…..

  • oscar

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 13:16

    Ser ut att vara gammalt skräp som bör köras till tippen.

  • october

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 13:27

    Hehe….. tänkte nästan det jag med.

    Tack för svaret

  • rillestark

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 16:13

    Isbrädan är det enda användbara i den där högen som jag ser på saken. 🙂

    Frid

  • booman

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 17:28
    Oscar;547364 wrote:
    Ser ut att vara gammalt skräp som bör köras till tippen.
    Miracle;547391 wrote:
    Isbrädan är det enda användbara i den där högen som jag ser på saken. 🙂

    Frid

    Instämmer fullständigt med ovanstående.
    Is/snöbrädan kan ju vara rätt kul, testade en sån när jag gick i gymnasiet för snart 30 år sen.

  • Knatte

    Gäst
    18 maj, 2009 vid 17:32

    Rotho duo eller Rotho cup delbar mast:grin: heta prylar för drygt 20 år sedan:blush: Resten är ju självklart skit också….:mad:

  • rasmus_w

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 17:44

    För nästan precis 20 år sen dök NP Carbon 60 och Carbon 40 upp, om jag inte minns fel och över en natt blev allt Rotho producerade sååå ute…

  • Knatte

    Gäst
    18 maj, 2009 vid 18:18
    Rasmus_W;547415 wrote:
    För nästan precis 20 år sen dök NP Carbon 60 och Carbon 40 upp, om jag inte minns fel och över en natt blev allt Rotho producerade sååå ute…

    Jag var lite kyligare och väntare ut NP CK75 variant som kom ytterligare något år efteråt. Så antagligen behöll jag mina Rotho eller om jag inte köpte en röd odelbar NP C30 mast i mellan :tongue:

  • lukasw

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:10

    Inget av detta passar dig :):):):)

  • jon-ass

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 13:04

    om du kan vattenstarta så borde du titta på bättre grejer. det där kommer du inte långt med

    något som den här kanske skulle passa bättre http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/22571/cat/29

    dock vet jag inte vad mänskan har tänkt för pris

  • johan-b

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 20:31
    jon-ass;547606 wrote:
    om du kan vattenstarta så borde du titta på bättre grejer. det där kommer du inte långt med

    något som den här kanske skulle passa bättre http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/22571/cat/29

    dock vet jag inte vad mänskan har tänkt för pris

    Skulle inte säga att det är något aktuellt det heller såvida det inte säljs till vrakpris och October har det ytterst knapert med ekonomin. Det brukar komma ut modernare paket på köp&sälj för ca. 4-5000 kronor, gäller bara att vara med. Går man upp ytterligare några kronor finns det naturligtvis ännu mer att välja på. Söker man lite på forumet finns det en uppsjö av tips och funderingar på vad som är lämpliga storlekar på bräda och segel.

  • Knatte

    Gäst
    20 maj, 2009 vid 04:28
    jon-ass;547606 wrote:
    om du kan vattenstarta så borde du titta på bättre grejer. det där kommer du inte långt med

    något som den här kanske skulle passa bättre http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/22571/cat/29

    dock vet jag inte vad mänskan har tänkt för pris

    Nä, det finns absolut bättre grejer att lära/utveckla sig på. Ingen av dessa brädor var riktigt bra, ens när de vara nya i mitten av 90-talet ens…:crazy:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver råd…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.