Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Beerlanda när de pungade i.

  • andreas-f

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 21:04

    Gött!!! creddigt att ladda på en bakåt där!

  • fnassel

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 04:49

    Jag ser ingen bakåt men det är ju bra ladd. Man kanske ska skaffa en hjälm så man vågar prova lite nytt även när det blåser lite.

  • johnjrambo

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 06:47

    Wtf dude, nu får du gnugga dig i ögonen, haha det är en frammåt ffs!

  • surfjohan

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 06:51

    Fan då inga bilder på mig när jag kör huvet rätt igenom mitt 4.7 🙂 Fina bilder, fett laddat som vanligt!

  • andreas-f

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 07:27

    @jOHNjRAMBO 474417 wrote:

    Wtf dude, nu får du gnugga dig i ögonen, haha det är en frammåt ffs!

    Hehe, nu ser jag… Jag var nog lite trött när kollade bilderna.

  • fnassel

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 07:28

    Personligen provade jag faktiskt lite bakåt på småvågor i tisdags men det är ju f-n omöjligt att få ner dom rätt?!
    Ove tog lite fina bilder i Nyköping i tisdags och de finns på vår hemsida här:
    http://www.jymden.nu/offroad/Windsurf/index.htm
    Han börjar faktiskt få till bilderna riktigt bra och är hyggligt fokuserad på vad vi pysslar med där ute med tanke på att han inte surfar själv. På vissa av bilderna är vi nog 500 m ut och jag tycker han har bra ljus och skärpa i alla fall!
    Kika gärna in på sidan och bläddra lite för jag vet inte hur man får loss bilderna?!
    Om någon här har tipps på hur man får till bakåt på småvågor så får Ni gärna tippsa!

  • johnjrambo

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 14:43

    Har inte fått alla bilderna ännu, men du kanske fastnade på någon..lägger upp den isfl!

    Här är en på indiana Bert!

  • gurra1978

    Medlem
    12 juni, 2008 vid 19:15

    Härligt att se lilla Rambo på vattnet igen. Du har varit hemlig på sista tiden och inte konfat så hårt. Beror det på att du varit på vattnet och blivit grym i smyg ; )

    Bra ladd i bilderna. Man ser ju att det är en framåt för annars hade du tittat åt andra hållet. Bra höjd i den andra bilden.

  • //TOMMY//

    Gäst
    12 juni, 2008 vid 20:20
    gurra1978;474569 wrote:
    Härligt att se lilla Rambo på vattnet igen. Du har varit hemlig på sista tiden och inte konfat så hårt. Beror det på att du varit på vattnet och blivit grym i smyg ; )

    Bra ladd i bilderna. Man ser ju att det är en framåt för annars hade du tittat åt andra hållet. Bra höjd i den andra bilden.

    Hörrö , Gurra fett med cred ska du ha för dina grymma filmer .(Calle Nyberg får snart passa sig). Din segling är inte direkt dålig heller men säg att du saknar Brevik lite,lite, lite grann. I tisdags blev det fett med chop och överrigg på 4.7.:cool2:

  • gurra1978

    Medlem
    13 juni, 2008 vid 05:22
    //TOMMY//;474601 wrote:
    Hörrö , Gurra fett med cred ska du ha för dina grymma filmer .(Calle Nyberg får snart passa sig). Din segling är inte direkt dålig heller men säg att du saknar Brevik lite,lite, lite grann. I tisdags blev det fett med chop och överrigg på 4.7.:cool2:

    Va!!! Har Tommy äntligen reggat ett användarnamn på konfen. Grattis, nu är du en vindsurfare fullt ut 😀

    Saknar jag Brevik? Nja, när jag vill ha chop åker jag till den den kinesiska restaurangen China Sea och beställer en Chop Suey. Annars är det bara cleana vågor som gäller i Varberg :laugh:

    Kommer du ner något i sommar?

  • //TOMMY//

    Gäst
    13 juni, 2008 vid 20:10
    gurra1978;474655 wrote:
    Va!!! Har Tommy äntligen reggat ett användarnamn på konfen. Grattis, nu är du en vindsurfare fullt ut 😀

    Saknar jag Brevik? Nja, när jag vill ha chop åker jag till den den kinesiska restaurangen China Sea och beställer en Chop Suey. Annars är det bara cleana vågor som gäller i Varberg :laugh:

    Kommer du ner något i sommar?

    Du, jag känner dig du saknar brevik som faaaaan… fixa ett 990 hpa låg tryck så dyker jag och broder tuck upp som amen i kyrkan………fortsätt göra bra filmer…den från Brevik -sept 06 är inte dum…. :cool2:

  • tdk

    Medlem
    13 juni, 2008 vid 21:21

    @jOHNjRAMBO 474349 wrote:

    kommer några till

    fan dude, det blev rätt go höjd på den shuviten.. 🙂
    Det ser förövrigt nästan lite choppigt ut.. MEN Det va en HELL OF A DAY!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Beerlanda när de pungade i.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.