Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder från Björkvik

  • mexi_

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 19:35

    Såg ut att ha droppat rejält efter att jag drog…

  • mr_soft

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 19:42

    verkligen. riktigt bra dag iaf. snygga bilder!

  • anilson

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 19:58

    @mexi_ 490440 wrote:

    Såg ut att ha droppat rejält efter att jag drog…

    Tror bara att det vred över mer mot väst, bra tryck en bit ut.
    F-n måste skaffa mindre grejor, det här håller inte 🙂
    Ingen som har en svinbillig 460 mast, 2m bom och ett 5.5 segel över? (som passar)

  • grrrr

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 22:45

    känns som att jag valde rätt vecka att börja jobba igen…

    mysiga bilder, med familjer o allt.
    När jag kom vid halv nio var det fortfarande ok tryck men alla slutade åka samtidigt, det måsta ha varit bättre innan.

    Fundering: blir det inte bättre vid västligare vindar om man startar längre (syd)västerut? Så fort man kommer förbi lotsudden är det helt öppet. Dessutom har jag en känsla att det ofta blåser mer bortom linjen mellan björnööns fyr och klacknaset, då är det skönt att slippa kryssa dit.

    anilsson: ska du verkligen inte ha mindre än 5.5? Jag har åkt massor med min 5.5 i år. 4.7 förra veckan, fast då borde jag ha haft lite större.

    HowdyHo!

  • anilson

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 06:03

    @Grrrr 490602 wrote:

    känns som att jag valde rätt vecka att börja jobba igen…

    mysiga bilder, med familjer o allt.
    När jag kom vid halv nio var det fortfarande ok tryck men alla slutade åka samtidigt, det måsta ha varit bättre innan.

    Fundering: blir det inte bättre vid västligare vindar om man startar längre (syd)västerut? Så fort man kommer förbi lotsudden är det helt öppet. Dessutom har jag en känsla att det ofta blåser mer bortom linjen mellan björnööns fyr och klacknaset, då är det skönt att slippa kryssa dit.

    anilsson: ska du verkligen inte ha mindre än 5.5? Jag har åkt massor med min 5.5 i år. 4.7 förra veckan, fast då borde jag ha haft lite större.

    HowdyHo!

    Jodå det blir bättre längre söderut men det är lite stökigara att komma ner till vattnet.
    Tror inte att jag kommer behöva mindre, om jag inte tänker stormsurfa 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder från Björkvik

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.