Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

  • windmiller

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 20:35
    Återfallssurfarn;565604 wrote:
    Ja, men det är ju faktiskt en “HOT RAT”, det är klart att det är värt en del! Dessutom är våtdräkten riktigt cool. 🙂

    Vadå!? Va detta en våtdräkt?? Jag trodde det var en galonbyxa för dagisbarn.. :crazy:

  • spohl

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 21:56
    SWE 496;565625 wrote:
    Undrar vad som menas med portör i annonsen???
    Mailade och sa som det var att prylarna gör sig bäst på museum eller soptippen.

    Skulle gissa att han menar transportkärran med portör. Du passade inte på att fråga när du ändå mailade?

  • hellgren

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 13:21

    Kattastrof! Jag var tvungen att maila också.. Jag tycker alla borde dra sitt strå i stacken här.. Kanske om vi tjatar tillräckligt att människan tar bort annonsen.

    mitt mail:
    “Att sälja den här uttrustning för 6000:- borde klassas som ett brott.

    Jag hoppas verkligen inte att du lyckas lura någon stackare att köpa. Ta bort en nolla, så har du fortfarande fått mer för den än det är värt.

    /Kim”

  • tsss

    Medlem
    22 augusti, 2009 vid 21:57

    helt ok nybörjarpaket på Blocket finns i Ängelholm. Inlagt idag 22 aug

    4 tusen för två master, en bra instegsbräda samt hyggligt segel o bom. Vekar som ett bra erbjudande

  • zucko

    Medlem
    23 augusti, 2009 vid 00:58
    tsss;569449 wrote:
    helt ok nybörjarpaket på Blocket finns i Ängelholm. Inlagt idag 22 aug

    4 tusen för två master, en bra instegsbräda samt hyggligt segel o bom. Vekar som ett bra erbjudande

    Jag tror du har missförstått vitsen med den här tråden 😛

  • windmiller

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 20:00
    dr Masse;565585 wrote:
    “Vindsurfing paket Fanatic “HOT RAT” L=290 cm B=57 cm V=12 kg komplett med segel: Radial Head 5.0 kvm SHC MYP, mast FIB 463 cm, bom, mastfot, mastfotadepter, upphalingstamp, komplett våtdräkt, räddningsväst och portör.”

    Det måste vara den där “portören” som är värd 5995:-.

    “Beam me upp, Scotty!” är ju en sällsynt funktion även på helt moderna vindsurfingbrädor. För det är väl en portör? 😀

    Hahaha nu fick jag idag ett e-post meddelande ifrån annonsören eftersom jag har haft en köpes annons ute på blocket. Där säljaren nu frågar om jag är intresserad av paketet inklusive portör.. What about that, ska jag slå till och köpa den nu när jag får påtryckningar ifrån säljaren direkt i boxen. Så kan jag köra min tomma plånbok i portören sedan till en annan galax. 😀

  • macedu

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 21:06

    …nu har man ju själv lagt ut pråmar på block och här men men, till de som skall köpa pråmar eller tom flera stycken så kan jag rekomendera detta

    http://www.blocket.se/halland/Kanot_surf_liten_bat_vagn_23256023.htm?ca=9&w=3

    Är det som ligger på en portör….. 🙂

    Har det funnits så stora brädor…. min 380 prosurfer på 25 kg back in da days hade tom passat på denna 🙂

    Mr mac

  • pedersen

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 05:45

    Vagnen ser ut att väga 250kg:shocked:, verkar jobbigt att dra ner den i sanden.
    Man kanske skulle åka och titta på dom, det är cirka 7km från där jag bor 😉
    Lite kul med kategorin också “Truck & Materialhantering” för en surfvagn, kanske finns en ny marknad får 80-tals brädorna “Ballast” eller “Fyllnadsmaterial”

  • macedu

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 07:24
    Pedersen;570555 wrote:
    Vagnen ser ut att väga 250kg:shocked:, verkar jobbigt att dra ner den i sanden.
    Man kanske skulle åka och titta på dom, det är cirka 7km från där jag bor 😉
    Lite kul med kategorin också “Truck & Materialhantering” för en surfvagn, kanske finns en ny marknad får 80-tals brädorna “Ballast” eller “Fyllnadsmaterial”

    Hmm… du glömmer att dessa kan “föras” ner där optimister och andra flytetyg sätts i i hamnarna ty pråmarna kan man gippa ut med med mkt lite vind :-), glöm vattenstarter och ta på dansskorna 🙂

  • maverick

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:24
  • v-thun

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:32
    maverick;571049 wrote:

    De där måste va ett medvetet skämt!

  • macedu

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:03

    Nu jäklars……

    Det är en Neil PRIDE(festivalen) bräda…..
    OCH (notera nedan text) du får ett MITTSVÄRD med………

    Säljer en gammal men komplett surfingbräda som är stabil och bra för nybörjare. Modell Beach av Neil Pride International (början av 80-talet) med segel, mittsvärd och glasfiber mast.

    http://www.blocket.se/blekinge/Neil_Pride_segelbrada_Beach_23277019.htm?ca=9&w=3

  • macedu

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:07

    Oj och nedanför den…..måste vara från 70talet…….

    Surfingbräda komplett med segel och köl.

    Man kan i värsta fall KÖLHALA de som kommer förnära 🙂

    http://www.blocket.se/pitea/Surfingbrada_23160648.htm?ca=9&w=3

  • macedu

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:08
    v-thun;571050 wrote:
    De där måste va ett medvetet skämt!

    Det där är det bottendrag i……………………:grin:

  • tsss

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:29

    3100 för nedanstående paket!

    (billigt om bilen ingår!)

Sida 18 av 48

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.