Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

  • Aquario

    Medlem
    12 mars, 2015 vid 15:12

    Är det inte dags att starta en ny tråd “Blocket Superstars 2015”, eller kanske någon vänlig administratör kan slå ihop alla trådar till enbart “Blocket Superstars”? Då kan man följa hela historiken med säljare som till ockerpriser försöker få intet ont anande nybörjare att tappa sugen på blytung hinkplast som borde hamnat bland brännbart på återvinningsstationen för länge sedan.

  • dr-masse

    Medlem
    12 mars, 2015 vid 15:30

    Tcyker det var en bra idé, så jag slog ihop 2008, 10, 11, 13 och nu 14 till att börja med, hoppas det funkar.

    Rätt kul tråd, detta!

  • tws

    Medlem
    13 mars, 2015 vid 00:21

    Blå HighTech. Wow, samlerobjekt. verdt hver krone.

  • tsss

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 22:16

    67052

    fynden står efter varandra på Blocket.
    Två kompletta paket med alu-master. Ca 30-35 år gamla. Till återvinningen snarast får man hoppas

  • jlhp

    Medlem
    21 mars, 2015 vid 16:22

    @dr Masse 731405 wrote:

    Tcyker det var en bra idé, så jag slog ihop 2008, 10, 11, 13 och nu 14 till att börja med, hoppas det funkar.

    Rätt kul tråd, detta!

    Rätt kul var ordet 🙂

    Men vid närmare eftertanke också lite tragisk om någon stackare går på “fynden”…

    Tänk om det hade gått att autolänka från de där annonserna till denna tråden så att eventuella torskar kan bli varnade…

  • Aquario

    Medlem
    22 mars, 2015 vid 17:09

    Blocket har ju en sida om kundsäkerhet, kanske kan vi få med en varning för vårens traditionsenliga windsurfingbluffare och en länk till den här tråden där?

  • m-c

    Medlem
    24 mars, 2015 vid 09:04

    Blocketannonser har nu även smugit sig in på konfen:grin:
    http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/8847/fanatic-rush-randel-inkl-boardbag/

  • dr-masse

    Medlem
    24 mars, 2015 vid 12:05

    Rush Randles signatur är ju värd 1500:- bara den. 😉

  • Aquario

    Medlem
    24 mars, 2015 vid 15:42

    Kul när man hittar sina egna prylar som såldes runt 2007, och dessutom till ett rimligt pris. Nästan så att man blir sugen på att köpa tillbaka dem:smirk:
    Om jag inte minns fel var brädan ganska lättplanad och hade bra höjdtagningsegenskaper.

  • gregerkj

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 14:47

    Teleskåp stång?!

  • gregerkj

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 14:49

    Eller Teleskop??

  • hakuna

    Medlem
    28 mars, 2015 vid 14:04

    Sheit vad lång. Nog med material för att bygga två brädor av den!

  • marden

    Medlem
    30 mars, 2015 vid 15:45
  • vindsokaren

    Medlem
    30 mars, 2015 vid 17:31

    Nä så illa var det väl inte.
    Men slalomspett gillar jag.

  • tsss

    Medlem
    30 mars, 2015 vid 21:33

    En gammal bekanting är mer aktiv nu när våren börjar komma. Det är en kille nere i Skåne som hållit på i flera år och annonserat på Blocket. Hans annonser är lätta att känna igen, gamla grejor, inga priser anges, han erbjuder kit av alla typer och storlekar, inget tel nummer anges osv
    han heter Andersen och kommer från Danmark vilket man ofta kan se på hans ordval. Om du mailar honom så får du en beskrivning på de kompletta oftast äldre kit av den typ som du efterfrågat. När jag kollade för några år sedan så hade han köpt några nya komponnenter, typ mastfot, till varje paket och låtsades som om allt i kitet var nästan nytt.

    Jag anmälde honom till Blockets ordningsmän, eftersom jag tycker han kunde vara tydligare med var grejerna finns, vad dom kostar osv. Allt är inte skit, men det känns oseriöst att ange att orten är Bromma, Kalmar, Göteborg osv när grejerna finns i Skäne

Sida 46 av 48

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.