Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende på Fuerteventura hyfsat billigt

  • Boende på Fuerteventura hyfsat billigt

    Publicerad av tomasn på 2 februari, 2007 vid 15:31

    Helst södra delen, tänkte segla vid sotavento. Rene-egli erbjöd bara svindyra hotell. ngt tips?

    surfballe svarade 17 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tsss

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 22:40

    @TomasN 363231 wrote:

    Helst södra delen, tänkte segla vid sotavento. Rene-egli erbjöd bara svindyra hotell. ngt tips?

    hej Tomas

    Jag hittade flygstolar hos solresor, med avresa på onsdag så nu blir det i alla fall Fuerteventura. Jag sökte på “cheap hotels fuertaventura” på google och fick upp en hel del sites som erbjöd hotellbokning. Dock hittade jag inget neråt Jandia som var billigt. Så jag tog ett ställe på ostsidan som kostade 190 euro för en vecka två pers. Det hade fått hygglig rating av gästerna, så där 7,0 av 10. Pool och grejor fanns också. Men blir nog en del bilkörning för att komma till surfet.
    Bokade även en bil på top-car-hire för 110 Euro för en vecka. Avhämtning på flygplatsen
    Så veckan kommer att kosta 3500:- plus bensin, surfkostnader samt käk (och några pilsner kanske)

    hälsn Tomas

  • impact

    Medlem
    6 februari, 2007 vid 10:19

    Renier Muller precis ovan rene egli 2.

    0034 69 60 33 806

    Trevlig boende med fantastik utsikt.

  • sode

    Medlem
    19 februari, 2007 vid 18:21

    @Impact 363778 wrote:

    Renier Muller precis ovan rene egli 2.

    0034 69 60 33 806

    Trevlig boende med fantastik utsikt.

    Vet du vad det kostar? Finns nån info på nätet?

  • surfballe

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 17:31

    kom hem från fuerteventura i natt. Haft en grymt bra vecka! vinden låg på från sahara så temperaturen var närmare 29-30 grader! Hade dock bara två bra vindsurfingdagar. jag bodde i corralejo å surfade på flagbeach och ute vid hamnen i corralejo. Båda ställena hade bra uthyrning. valde norra delen då man kan vågsurfa nu när det inte är jätte mkt vind. vi bodde på hotel corralejo 50 euro per natt för tre pers. träffade en svensk familj som erbjöd lägenhet för 550 euro i månaden för 4 pers! lr 250 i veckan. grymt läge mellan corralejo och flagbeach. 10 min gång till centrum och 15 till flagbeach. går dessutom att hyra närsom året runt. slå mig en pling om du är intresserad så kan du få nummret till han som hyr ut den. och lite tipps på billigt käk och öl…skilljer enorm mkt på vart man går. ha en bra resa !

  • clemens

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 18:08

    Jaha, vilket nummer ska man ringa dig på för att få det då, ja är grymmt intresserad av lägenheten…

  • surfballe

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 18:11

    oj ..sorry..0706124405

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende på Fuerteventura hyfsat billigt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.