Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende på Maui

  • Boende på Maui

    Publicerad av stoorfaen på 23 mars, 2013 vid 08:23

    Planderar att åka till Maui över nyår, är det någon som har tips på bra och prisvärt boende inom rimligt avstånd från surfen?

    douglas-l svarade 11 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sinker

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 19:08

    Ha ha vad roligt. 167 visningar men inga svar 😉
    Google is your friend, stoorfaen…

  • svenne

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 19:33

    För att de flesta är försiktiga med sitt guldlägeshyrfynd efter långt och segslitet letande. Eller vad säger du Sinker, var har du bott?..

    Å andra sidan, med tanke på hur Stoorfaen har ställt frågan kan han lika gärna på i Kihei.

  • stoorfaen

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 15:16

    Hyffsat hemligt ämne ja! Google, yes jag ska snacka me honom också, Hahaha Svenne, Kihei…you crazy fuck! 😉

  • svenne

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 19:55

    Det går fortare att köra till Kihei från Kanaha än till Paia. Fuck you too. 😉

  • lars_k

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 20:08

    Ärligt talat. Kihei är inte så fel faktiskt. Om man har frugan och unge med sej har de det ganska gött där nere men restauranger, strandpromenader och lekplatser. Och det är fina vågor för longboard eller SUP tex vid Kalama Beach Park. Nu bodde vi i Sprecks men jag har funderat på Kihei nästa gång (nu får man väl skämmas men det skiter jag i hehe).

  • stoorfaen

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 20:49

    Tack för tipset Lars K. Tanken är än sålänge att hålla sig på norra sidan och gärna i närheten av Paia, men det kan va värt att ha ett lite bredare perspektiv!

  • douglas-l

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 20:51

    Lättar lite på locket och kastar in ett tips i övre prisklassen som kan prutas ner:
    http://www.facebook.com/SugarRanch?ref=ts&fref=ts

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende på Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.