Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende Pozo?

  • Boende Pozo?

    Publicerad av pontusp på 3 juli, 2010 vid 19:02

    Har fått nog av stiltjen här hemma och funderar starkt på att ta en restresa till GC nästa vecka 7-14 Juli.

    Har någon erfarenhet av vandrarhemmet i Pozo? Eller ska man försöka via Jonas på Cutre? Eller har någon på plats i Pozo en sängplats över?

    Tacksam för tips.

    /Pontus

    pontusp svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tdk

    Medlem
    4 juli, 2010 vid 08:22

    Är där nu… Enl. Jonas så är det fullt överallt. Men jag vet inte.. Han verkar säga mycket.. Vi hittade en lägenhet i Vecindario, men det kräver bil.. Tänk på att PWA kör 6-9 Juli, då kan man inte surfa i Pozo.. Men det finns andra spots i krokarna.
    //Thomas

  • aristolocchia

    Medlem
    4 juli, 2010 vid 17:32

    Jag försökte bo på vandrarhemmet en gång. 1 natt stod jag ut, checkade ut direkt på morgonen. Vid det tillfället jag var där var alla Pozos local kids där halva natten, sprang omkring i korridorerna (helkaklat) och skrek. Fönstren ut mot havet var totalt igenkorkade av salt, helt omöjligt att se ut. Behöver jag berätta hur det såg ut i det gemensamma duschutrymmet?

  • pontusp

    Medlem
    4 juli, 2010 vid 19:40

    Tack för tipset att inte välja vandrarhemmet. De verkar ändå inte vilja ha dit folk, har inte svarat på mitt mail för 3 dagar.

    Får se om det löser sig ändå.

    /pontus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende Pozo?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.