Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby/Österlen sön-mån-tis
-
ser ut att va ganska mkt nord för s-kust. 2 x österlen donwinder och vågsurf på kvällen på öserlens halvsecret spot.. Va tror du om d kase?? ska jag rigga räckena o ta m 7’6an t dig????
Bara d inte regnar allt för jävligt, då nöjer jag mig nog m vågsurf
-
@christian12345 385931 wrote:
Har du lust att skicka en sms när du kommer ut och berätta om det blåser?
Christian
Javisst, vet inte om jag kör, men om jag gör det jag skriver en SMS i alla fall
-
@Mackan 385932 wrote:
ser ut att va ganska mkt nord för s-kust. 2 x österlen donwinder och vågsurf på kvällen på öserlens halvsecret spot.. Va tror du om d kase?? ska jag rigga räckena o ta m 7’6an t dig????
Bara d inte regnar allt för jävligt, då nöjer jag mig nog m vågsurf
Kan vi köra på om jag är number 1 A OK har fått ett litet återfall med känselbortfall och värmeökning men vem har någonsin behövt känsel för att surfa och med värmeökningen så slipper jag ju våtdräkt 😛
-
Mackan o Kasimir.
Vi vill leka med er. Jag o de andra gamla rövhålen kommer nedåt kör från Malmö vid 9.00. Vart är ni på förmiddagen? Kite först o vågsurf senare om allt blir som det ser ut nu.
PS. Kasimir, jag behöver hjälp med att köra fyrhjulingar i Malmö och Lund i veckan, vill du jobba? Eller kanske det finns nån annan som är sugen? DS.
-
Borrby e nog inge för mig än.
Mossby eller parkvägen…nån som ska dit?
-
Dezzi;385993 wrote:Mossby eller parkvägen…nån som ska dit?
Tja, varför inte. Är det bra?
Jag har ingen aning om var någon spot ligger någonstans då jag nyligen flyttat hit till Sverige, så jag är klar på vad som helst, bara jag kan få en vägbeskrivning :crazy:
Christian
-
Borrby på nordost är sjukt strömt bara så dom som inte har full koll vet. kan vara jobbigt att ta höjd och går det dåligt så tar strömmen dig på en bra tur.
-
Mmmmm, så kom inte till borrby!
Långgrunt är det bara 10m ut sen blir de snabbt djupt!!!
-
@Melker 385973 wrote:
Mackan o Kasimir.
Vi vill leka med er. Jag o de andra gamla rövhålen kommer nedåt kör från Malmö vid 9.00. Vart är ni på förmiddagen? Kite först o vågsurf senare om allt blir som det ser ut nu.
PS. Kasimir, jag behöver hjälp med att köra fyrhjulingar i Malmö och Lund i veckan, vill du jobba? Eller kanske det finns nån annan som är sugen? DS.
Melkis gamle man, jag kör ner tidigt imorgon ca 8. lastar longboard i abbekås, plockar upp kase o sen mot borrby, e nog där runt 9.30 (har i o f s dontworry.se nu så det kanske går ännu snabbare.. skulle eventuellt kunna köra nån 4hjuling i veckan om d behövs (ej tis o ons)
ring efter 7.30 på 0738 47 64 45
-
Okej, locals, nu får ni svara här:
var någonstans ska man åka från Malmö i Nordost? Det är ju nämnt tvåtusen spots här, men vilken är den bästa? Hur hittar man den?
Christian
Logga in för att svara.