Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport bra surfställe medelhavet

  • bra surfställe medelhavet

    Publicerad av sillsurfer på 20 februari, 2020 vid 20:18

    Hej, jag dammade av mina vindsurfkunskaper förra sommaren och har en tonåring ganska tidig i sin utvecklingskurva. Vi letar efter ett bra ställe i medelhavet att vindsurfa. Förra året var vi i Ixia på Rhodos vilket passar oss bra, stadig vind, lagom med vågor och flera surfställen med bra uthyrningssortiment precis vid hotellen. Letar efter ngt liknande. Har ni ngt bra förslag?

    mrquality svarade 7 månader, 2 veckor sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • gustav1980

    Medlem
    24 februari, 2020 vid 08:16

    Fortsätta på den inslagna vägen, fast styra söderut mot Prasonisi?
    Trevligt ställe med platt vatten och stabil vind!

  • pete

    Medlem
    24 februari, 2020 vid 10:01

    Naxos tyckte jag var bra när jag var där med familj för 10 år sen. En stor stådjup platt lagun vid stan med möjlighet att kryssa ut till dyningar genom ett rev. Längre söderut fanns Mikri Vigla, ett lugnt ställe med förhållanden rätt lika norra Rhodos.

  • mrquality

    Medlem
    7 augusti, 2023 vid 20:28

    Rhodos är ett bra ställe och vindsäkert. Jag har precisi kommit hem från Rhodos och är min 3:e år i rad som åker till Ixia och är super nöjd. I Sardinien, Porto Pollo är ett bra ställe även för nybörjare. Det blåser ofta där och är en paradis ställe. Annars alla grekiska öar erbjuder vind hela sommar 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport bra surfställe medelhavet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.