• gadget

    Medlem
    23 april, 2008 vid 18:37

    Fiii fan va fett hon kör…

  • tote

    Medlem
    23 april, 2008 vid 18:54

    Holy macaroony… Hon är nästan lika vass som dig stebe…men rätt mycket snyggare 😀 . Och Best kör hon med!?

  • hasses

    Medlem
    23 april, 2008 vid 19:13

    Äckligt duktig!! Hon är lätt den bästa åkaren på damsidan! Mest Power och riktigt Najs stil!! hoppas faan hon tar hem det i år !

  • snygging

    Medlem
    24 april, 2008 vid 07:17

    @Tote 460439 wrote:

    Holy macaroony… Hon är nästan lika vass som dig stebe…men rätt mycket snyggare 😀 . Och Best kör hon med!?

    Så om stefan opererar in bröst och skär av den så har han en chans att ta hem titeln och kita hela dagarna, det låter som en plan!

  • above_the_law

    Medlem
    24 april, 2008 vid 07:47

    Respect!
    Fn vad roligt att se en dam som törs, för förutsättningarna till teknisk och smothe kiting har dom ju (bättre än många av oss gamla gubbar.

    Någon som vet om hon är tillgänglig, eller om hennes ev “type” är öppen för ett litet byte;-)???
    Kanske kan vi annars hyra in henne som kite-nanny Snygging Pierre:-)!

    När faen ska det bli bra förhållanden igen egentligen by the way??!!!!!”#¤%&/()=

  • stebe

    Medlem
    24 april, 2008 vid 08:09

    @snygging 460518 wrote:

    Så om stefan opererar in bröst och skär av den så har han en chans att ta hem titeln och kita hela dagarna, det låter som en plan!

    Hon spöar mig både vad gäller teknik och power, men hon är inte lika snygg som mig i bikini.

  • mattijas

    Medlem
    24 april, 2008 vid 13:44

    ja hon har bra tryck
    Karolina hänger på bra med , men bruna hade kanske snäppet mer tryck
    http://www.vimeo.com/324549

  • chohoo

    Medlem
    24 april, 2008 vid 17:00

    @above_the_law 460527 wrote:

    Respect!
    Fn vad roligt att se en dam som törs, för förutsättningarna till teknisk och smothe kiting har dom ju (bättre än många av oss gamla gubbar.

    Någon som vet om hon är tillgänglig, eller om hennes ev “type” är öppen för ett litet byte;-)???
    Kanske kan vi annars hyra in henne som kite-nanny Snygging Pierre:-)!

    När faen ska det bli bra förhållanden igen egentligen by the way??!!!!!”#¤%&/()=

    Sorry! Aarons gamla flamma hänger numer ihop med Cesar Portas … Och hon är asgrym. Även om jag nog tycker att Karolina har lite mer attityd.

  • virena

    Medlem
    24 april, 2008 vid 18:02

    @Chohoo 460655 wrote:

    Sorry! Aarons gamla flamma hänger numer ihop med Cesar Portas … Och hon är asgrym. Även om jag nog tycker att Karolina har lite mer attityd.

    Men hon ar ju jordens odmjukaste tjej pa ett grymt positivt satt, inga diva fasoner dar inte! Det racker med att ha stil pa vattnet. Hon e grym!

  • biorno

    Medlem
    24 april, 2008 vid 18:31

    @Virena 460671 wrote:

    Men hon ar ju jordens odmjukaste tjej pa ett grymt positivt satt, inga diva fasoner dar inte! Det racker med att ha stil pa vattnet. Hon e grym!

    Där har vi den stora skillnaden mellan henne och stebe…

  • sourra

    Medlem
    24 april, 2008 vid 19:34

    @Virena 460671 wrote:

    Men hon ar ju jordens odmjukaste tjej pa ett grymt positivt satt, inga diva fasoner dar inte! Det racker med att ha stil pa vattnet. Hon e grym!

    OT:
    Virre, du verkar ha fått Nils säng om man ska gå efter beskrivningen på din resdagbok. Fast de andra är ju inte direkt Hästens-sängar de heller =)
    Avloppet blir bra om du bara slänger allt som ligger för avloppet. Var glad så länge inte vattnet tar slut som det gjorde för oss…

  • kasimir

    Medlem
    24 april, 2008 vid 19:52

    Hon får nog jobba på landningarna lite.

  • virena

    Medlem
    24 april, 2008 vid 20:34

    @sourra 460690 wrote:

    OT:
    Virre, du verkar ha fått Nils säng om man ska gå efter beskrivningen på din resdagbok. Fast de andra är ju inte direkt Hästens-sängar de heller =)
    Avloppet blir bra om du bara slänger allt som ligger för avloppet. Var glad så länge inte vattnet tar slut som det gjorde för oss…

    Bodde ni oxa i den lyan, hi hi. Sara pa tornadosurf halsade tillbaka, hon ar en himlans kul tjej. Imorn skall vi lira paintball i ett spokhus mitt i oknen da vinden blaser med sin franvaro. Lyckades bli pahoppad av en knasig egyptier idag nar jag gick mellan Ali baba restaurangen och spokhuseen. Han fragade om vi var vanner och halvviskade i mitt ora fucki fucki och klamde mig pa brosten. Jag fick rakna till 10 for att ga darifran utan att nita puckot. Det har landet gor mig galen. Borjar det bara blasa sa glommer man nog ganska latt att det finns en och anna knasboll, men 4 dagar utan blast da ar tolerans nivan nagot lagre…..

  • skanepaul

    Medlem
    25 april, 2008 vid 10:47

    @sourra 460690 wrote:

    OT:
    Virre, du verkar ha fått Nils säng om man ska gå efter beskrivningen på din resdagbok. Fast de andra är ju inte direkt Hästens-sängar de heller =)
    Avloppet blir bra om du bara slänger allt som ligger för avloppet. Var glad så länge inte vattnet tar slut som det gjorde för oss…

    hahaha fan åk till sharm istället!

  • skotten

    Medlem
    26 april, 2008 vid 00:23

    she has a really hot pair of shorts on in the Mystic video..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.