Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bussjäveln stulen, igen!

  • surfslusken

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 09:31

    Vardagslivet i Stockholm. Där uppe får man ju va glad om huset står kvar när man kommer hem från jobbet.
    Se till o lägg in din sedel på Janne Björklund 19e sep så de blir hårdare tag i skolan o Kalle 15 slutar spela Allan o växer inte upp till en biltjuv.

  • svenne

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 10:43

    Jodå, men den här gången verkar det mer utstuderat. En granne såg när det hände runt 07.30 imorse. Han visste inte att pickupen var min men tyckte att det hela såg minst sagt märkligt ut. En skåpbil med några personer stannade vid pickupen och fipplade innan de drog med den.

    Dessutom finns inga fälgar som ser ut som mina, så de vill jag mer än gärna se på en annan bil…

  • dr-masse

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:17

    Ähmen det var ju själva f-n! Skall definitivt hålla utkik och be andra gör detsamma!

  • fredrikh

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:29

    Så jvla tråkigt. Vart med om desamma, blir så sjukt frustrerad. Håller utkik i Västerås åt dig.

  • surfslusken

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:29

    BTW Svenne, de där e ingen buss. Inte ens en bussjävel faktiskt. Bättre om folk håller koll efter en Pick up, bara så att de inte blir nåra missförstånd tänkte ja.

  • jps

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:39

    Lider med dig. Så djävla tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt 🙁

    Håller utkik efter bästa förmåga.

  • lars_k

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:46
    surfslusken;628471 wrote:
    Se till o lägg in din sedel på Janne Björklund 19e sep så de blir hårdare tag i skolan o Kalle 15 slutar spela Allan o växer inte upp till en biltjuv.

    Jag tror aldrig han röstar borgerligt med tanke på det där proletär-åket…

  • svennebanan

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:48

    Privatspaningsoperation inleds på Södermalm. Over and out.

  • hellgren

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 12:50

    Fan va folk ska sno skit då.. Tråkigt..

    Håller ögonen öppna i Gbg.

  • svenne

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 13:01

    Tror ärligt talat att den här gången får jag nog inte se den igen, även om det är en pickupjävel. Dessutom ska jag rösta på något som gör allt för att göra livet svårt för hantverkare, eftersom det förmodligen var såna av någon sort som snodde den, snorungar slangar soppa och snor mopeder. Inga jävla pickuper.
    För övrigt röstar jag mer blått än färgen på pickupen, så jag ska kolla vad valmanifesten säger om hantverkarblockad.

    Tack för medlidandet, jag har lagt mycket tid på den och TDI-motor med ny låda står och väntar. Det blir nog till att leta efter en ny kärra. Det tog 1½ års letande att hitta den som blev stulen.

  • steos

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 17:51

    reg nr?

  • ola-h

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 18:30

    Det var då själva…

  • pelle_o

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 20:32

    Skärp dig Svenne, 11/2 år och så hittar pöbeln;) den på fem minuter.

  • claes6

    Medlem
    30 augusti, 2010 vid 09:30

    Trist!

    Ska hålla ögonen öppna i Sjöstaden. Hade den något reg nr?

  • svenne

    Medlem
    30 augusti, 2010 vid 10:17

    LAG 508.
    Det är fälgarna som är mest synbara, plus att det åtminstone stod Boardcorner i framrutan.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bussjäveln stulen, igen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.