• hakuna

    Medlem
    25 januari, 2016 vid 18:51

    Ja.
    +46 70-862 20 07

  • maglu

    Medlem
    26 januari, 2016 vid 09:06

    Men bara på sommarhalvåret lät det som när jag bodde där i sommar.

  • snaffe

    Medlem
    26 januari, 2016 vid 13:29

    ok, tack!

  • lion

    Medlem
    28 januari, 2016 vid 15:22

    @snaffe 737972 wrote:

    Hej!

    Nån som vet om cls Ulf finns kvar och gör reperationer i varberg?

    Ulrik fixar också brädor, kontaktuppgifter på: http://supsurfing.se/ De lagningar jag sett har haft bästa finish

  • snaffe

    Medlem
    28 januari, 2016 vid 19:28

    Ok, har en gammal bräda som ar delaminerat under och framför stropparna. Skulle vilja lämna in den och få den fixad samt göra den superförstärkt. Rädd att det blir ganska dyrt bara.

  • kinetic

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 06:29

    Snaffe: Det kan löna sig o dra ner den till Pirate o få den fixad…Med lite tur kan man fixa T/R frakt via sebitrans.hu för typ 180€? Jag kan höra med de vad det själva repen skulle kosta om du vill?

  • bjorn-daniels

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 07:28

    Om det inte är brottom kan jag fixa den om du vill, men då behöver jag få upp den till Dalarna.
    Nu ska jag inte nedåt på ett tag men annars kör jag Dalarna-Skåne ett antal gånger/år och skulle kunna hämta/lämna nånstans på vägen.
    Annars finns säkert flera duktiga hemmafixare nedåt(antar att du bor nedåt från mig sett) som skulle kunna göra det.

  • dr-masse

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 08:23

    @snaffe 738025 wrote:

    Ok, har en gammal bräda som ar delaminerat under och framför stropparna. Skulle vilja lämna in den och få den fixad samt göra den superförstärkt. Rädd att det blir ganska dyrt bara.

    Hur gammal är den? Om det går på mer än ett par-tre tusen kan du lika gärna skaffa en ny (beggad)…

  • kinetic

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 08:32

    Snaffe: Frågade Pirate…1000-1200 kr kostar det, å frakt då…

  • snaffe

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 18:13

    @dr Masse 738042 wrote:

    Hur gammal är den? Om det går på mer än ett par-tre tusen kan du lika gärna skaffa en ny (beggad)…

    Jo, har tänkt på det men jag vill ha den i tåligare och starkare än orginal sen är det svårt att få tag på en likadan. Får fundera på det lite.

  • snaffe

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 18:15

    @kinetic 738044 wrote:

    Snaffe: Frågade Pirate…1000-1200 kr kostar det, å frakt då…

    Tack för du kollade, ok runt tretusen. Kan va intressant. Ska kolla vad andra tar först.

  • snaffe

    Medlem
    29 januari, 2016 vid 18:18

    Det är inte så bråttom, har en annan bräda med som är i fint skick. Du får gärna skicka ett med. till mig om vad du tar för en sån operation. Vill ha den bulletproof:) Har sett dina byggen och är väldigt imponerad!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.