Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Core Riot XR2?

  • dansson

    Medlem
    15 september, 2011 vid 16:06

    Kör på en Core riot xr och är super nöjd 🙂 men skulle också gärna vilja ha ett omdöme på xr2 och skillnaden mellan xr och xr2.

  • richard-m

    Medlem
    15 september, 2011 vid 19:13

    Kolla på http://www.seabreeze.com.au , under kitesurf forum finns en subforum med reviews. Det skrivs en hel del om XR2

  • dansson

    Medlem
    15 september, 2011 vid 19:48
  • nick

    Medlem
    15 september, 2011 vid 20:20

    Tackar för det. Det där var en av få som jag hittat tidigare. Jag hittade en om XR2 LW kiterna på ett annat Aussie forum oxå tror jag. Annars ser det ganska skralt ut. Jag har hittat några tyska, men har inte orkat översätta dem än, men man får väl köra dem en vända i Babelfish så blir det hjälpligt okay i alla fall.

  • spexz

    Medlem
    18 september, 2011 vid 09:18

    Hej! Har ej kört XR o XR2LW men resterande.. Xr2 är en riktigt bra kite med fint grunddrag.. kunde ofta köra med min 12 när andra var ute med 13,5-15 o då väger de lika mycket eller lite mer.. den nya bommen är tok skön, körde den äldra bommen på xr2 o tyckte det funka bra.. xr2an är mycket stabil i luften o har bra hangtime om man gillar att hoppa, dock så är den inte så bra urkrokad men det är den inte gjord för heller. Hmm vad mer kan man säga.. stabilt bygge o bra kvalitet. Kan rekommendera den, borde vara ännu skönare med sensation bommen..

  • nick

    Medlem
    18 september, 2011 vid 09:42

    Tackar för det. Det känns som den rätta kiten för mig.

  • regfellow

    Medlem
    18 september, 2011 vid 09:47

    Tysk kvalität!

  • nick

    Medlem
    18 september, 2011 vid 10:02

    Ja, tysk kvalität gillar vi. 😉
    Jag kör på Core GT nu och kvalitén kan man inte klaga på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Core Riot XR2?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.