Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing CP Steffo?!?

  • CP Steffo?!?

    Publicerad av davids på 15 juni, 2009 vid 06:32

    Börjar bli lite trött på det nu.. Men är det bara för mig Steffo ser jävligt mongo ut? Laddar dåligt många gånger får jag upp “Sidan kan inte visas” men så fort jag uppdaterar laddas den fint. Har även 76 olästa meddelande i min inbox (gamla meddelanden som jag har läst) som bara poppa upp en dag. Nån annan som har strul?

    annas svarade 14 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • gh0st

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 06:47

    har inga probs med att sidan inte kan visas. De buggar jag har hittat är att jag har fått friend requests som jag inte kan svara på och när jag lägger upp en annons får jag runt 20st email som bekräftar annonsen…. jag skojar inte, det är typ en och en halv sida på hotmailen.

  • steffo

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 09:09
    Davids;553304 wrote:
    Börjar bli lite trött på det nu.. Men är det bara för mig Steffo ser jävligt mongo ut? Laddar dåligt många gånger får jag upp “Sidan kan inte visas” men så fort jag uppdaterar laddas den fint. Har även 76 olästa meddelande i min inbox (gamla meddelanden som jag har läst) som bara poppa upp en dag. Nån annan som har strul?

    Vilken webläsare använder du?

  • davids

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 09:24

    Firefox

  • tobbekite

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 09:25

    Jag har inte märkt av några buggar på sidan över huvud taget. Funkar alltid prima för mig. Jag kör Firefox version 3 som alltid hålls uppdaterad via automatisk uppdatering.

  • steffo

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 09:33

    Använder du någon ads blocker eller liknande?
    Sitter du hemma eller surfar du från någon företag?

  • davids

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 09:46

    Hemma använder jag firefox, senaste versionen. Har ingen ads-blocker direkt, bara Kaspersky IS men det är bara steffo jag har problems med. Förklarar ju dock ej varför jag helt plötsligt fick 76 olästa meddelanden heller… Skumt..

  • skotten

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 10:19

    wierd as hell. I am using FF with vista and its working ok, I never get any PM’s though, I wondered why.

    the new photo viewer is a little annoying though : )

  • dannep

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 19:56
    gh0st;553305 wrote:
    har inga probs med att sidan inte kan visas. De buggar jag har hittat är att jag har fått friend requests som jag inte kan svara på och när jag lägger upp en annons får jag runt 20st email som bekräftar annonsen…. jag skojar inte, det är typ en och en halv sida på hotmailen.

    Kör FF och har samma problem med annonser…

    Samt nu har jag även märkt att sidan inte laddar alla gånger, men har märkt samma på en del andra sidor, kanske strul med min FF?

    / Daniel

  • skotten

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 21:11

    far out, I am using v3.0.11 what you guys surfing with?

  • kvabbso

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 08:39

    Cabrinha 😉

  • skotten

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 11:23

    haha there is that cabrinha wit again lol….

  • gh0st

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 19:48

    I always have automatic updates on FF but I think my issues aren’t with FF.

  • annas

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 21:17
    Davids;553304 wrote:
    Börjar bli lite trött på det nu.. Men är det bara för mig Steffo ser jävligt mongo ut? Laddar dåligt många gånger får jag upp “Sidan kan inte visas” men så fort jag uppdaterar laddas den fint. Har även 76 olästa meddelande i min inbox (gamla meddelanden som jag har läst) som bara poppa upp en dag. Nån annan som har strul?

    Har också fått upp “sidan kan inte visas” ofta. Har hänt både i explorer och FF

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing CP Steffo?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.