Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det friskar i på västkusten…

  • jalla

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:43

    Japp 🙂 Synd att det är mörkt ute…
    Räcker nog att bli över till imorgon förmiddag ser det ut som. Apelviken lär va nice .

  • johan_gbg

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:57

    Det viner underbart i knutarna och jag laddar med galet stor portion pasta!

  • mes

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:00
    Jalla;636683 wrote:
    Japp 🙂 Synd att det är mörkt ute…
    Räcker nog att bli över till imorgon förmiddag ser det ut som. Apelviken lär va nice .

    Tur att man knegar som vanligt dårå…:(

  • surfslusken

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:11
    Johan_GBG;636686 wrote:
    Det viner underbart i knutarna och jag laddar med galet stor portion pasta!

    Pasta??? Har ingen upplyst mej om! Jag laddar me rötjut, trodde de va lika bra för surfet som blodtrycket:(

  • jat

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:42

    här knakar det i rutorna…

  • jalla

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:49
  • surfslusken

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:57

    Min soffa: 3dje glaset rött så man kan somna fast vinden skakar om kåken!
    Blir till o spänna upp SF 3,7an som en lutfisk i ottan imorrn känns de som.

  • m3lk3r

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:00

    Irriterande när det blåser så hårt på natten, blir ju jöbbigt att sova. Blev något glas rött här också men borde nog också passat på att ta några extra så man somnar gött.

    Ska nog dra mig ner vid 12 till apelish för att rigga 4,1an och sedan avvakta till det lägger sig liite liite.
    Tar nog och kör utan handskar också så jag får lite vågträning, kan inte hooka ur med handkar för då pallar inte mina tonårsarmar längre………

  • raask

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:19

    Formula i apelviken imorgon!

  • zehlertz

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:28

    Formula…att man inte tänkte på d,
    slipper man ju dom där orosmolnen om att man kanske inte alltid har full patte ifall d skulle droppa ner mot 16-17 mellan byarna med 3,7 o 67L…

    men som man blivit påmind om så många gånger förr….siste idioten e inte född än hehe 😉

    nä d e nog för kallt i vattnet för mig nu…. eller e d nån som har koll på tempen nu!?

    nån av er som kör m annat än HEL torris , huva o handskar nu!?
    (förutom ni formula snubbar då som inte badar non-stop)?

  • raask

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:42

    Cirka 7-8 grader i vattnet nu, var nog lite kallare imorse dock, det går å köra utan handskar, men då får man se till å hålla igång, formula segling vore ju något, då lär man ju banne mig få hålla i grejorna, = dubbelt upp!

  • m3lk3r

    Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:49
    Zehlertz;636729 wrote:
    Formula…att man inte tänkte på d,
    slipper man ju dom där orosmolnen om att man kanske inte alltid har full patte ifall d skulle droppa ner mot 16-17 mellan byarna med 3,7 o 67L…

    men som man blivit påmind om så många gånger förr….siste idioten e inte född än hehe 😉

    nä d e nog för kallt i vattnet för mig nu…. eller e d nån som har koll på tempen nu!?

    nån av er som kör m annat än HEL torris , huva o handskar nu!?
    (förutom ni formula snubbar då som inte badar non-stop)?

    Vild gissning (har ingen aning) är runt 7 grader i sjön! Jag surfade senast i måndags i läjet och då var det säkert 20 pers ute och jag såg inte en enda med torrdräkt. Själv hade jag 5/3:an och frös inte i kroppen. Det enda jobbiga var att hooka ur när man ska (försöka) leka i vågen för att handskarna tar så mycket kraft. Jag körde dock en del utan handskar och det fungerade bättre men det var ju rätt kallt.
    Jag låg i vattnet väldigt mycket också, vattenstarten gick åt helvete i kylan..

    Rask; jaa jag tror det blir formula i apel med kanske 11 kvm eller 12 :rolleyes:

    Edit: fETt BrA giSsNiNG!!!

  • surfslusken

    Medlem
    22 oktober, 2010 vid 04:54
    m3lk3r;636720 wrote:
    Tar nog och kör utan handskar också så jag får lite vågträning, kan inte hooka ur med handkar för då pallar inte mina tonårsarmar längre………

    Jo, minns dom juva tånåren, då körde man slut armarna på annat än surf! …hmmm….undra när man ska växa ifrån de bara:(

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det friskar i på västkusten…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.