Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten slutet på september, någon?

  • newstream

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 11:51

    Härligt Fanny! kul med fler svenskar på plats.

    Har du lust att maila över telnummer eller mailadress man kan nå dig på när vi är nere? Vore kul o sammanstråla samt få tips på spot-val beroende på vinden.. Du kan maila till nystrom.simon@gmail.com om du inte vill lägga ut numret i forumet.

    Vi hörs och ses!

  • sonkie

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 12:08

    Jag har varit i El Gouna. Tyvärr blåste det inte mer än två dagar den veckan (i juli) men kitecentret var toppenfint med bra service och glad o hjälpsam personal.
    Kitenation har samarbete med kite centret så ni kan få rabatt.

    http://www.kitenation.se/kn/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=1

    Här kan man även läsa om orten.
    http://www.kiteforlife.se/default.asp?i=254&p=kite&h=1

    Ha det så kul!
    /sara

  • fanny

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 08:46

    sjalvklart, och jag lar ju vara runtomkring i trakterna om man sager sa. hoppas pa battre vind nu under hosten, september & oktober ska vara betydligt battre an juni/juli sa det ar bara att halla tummarna.

    finns pa fanny.ahlund@gmail.com

    welcome!

  • gugge

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 09:23
    t0bbe;569526 wrote:
    Bokade sistaminuten, enbart flyg, med Ving. kostade 3500 när jag köpte för ett par dagar sedan. Arlanda-Hurghada 7:e september.

    Vore kul om du hängde på!

    Hmm, gick inte visst. Drar i Oktober istället.

    För några år sedan åkte jag med Solresor och bodde på Grand Seas, dagen innan jag åkte hem upptäckte jag att det fanns ett kitecenter på hotelstranden, he he. Annars åkte jag varje dag till den där svensk stranden strax norr om vårt hotell.

    Funderar på samma hotell nu. Rätt gött där.

    /G

  • gugge

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 09:27

    Är det nån som åker ensam och kan tänka sig att dela rum för att komma ner i pris så kan jag vara flexibel avseende avreseort. Sthlm, Gbg, Mmö, Kphmn, You name it.

    Å andra sidan har jag bokat resa till North Carolina och Cape Hatteras, det är fasen inte dyrare än Egypten. 14-21 Oktober. Flyg till Washinton, hyrbil + boende 7000 pistoler.

    /G

  • t0bbe

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 14:24

    Har bokat en vecka boende hos tornadosurf nu, med hämtning på flygplatsen och allt. Frukost och middag ingår. Lunch på båten. Låter ju nästan som en charter-resa… :laugh:

  • gugge

    Medlem
    4 september, 2009 vid 13:59

    Bokat den 6/10, endast flyg med Ving till hurghada, Sara i safaga fixar resten.

    /G

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten slutet på september, någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.