• ozman

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 14:49

    Var ute några timmar med rätt bra drag i 6,3:an. Lite skumpigt och byigt, men det brukar det vara på öst. Magnus vara ute med vintage speed grejer också.

    /Matt

  • haunch

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 14:56

    När gick du in då? hade det slutat blåsa då? det verkar på hemsidan som om det är
    påväg att avta…

  • poppo

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 15:06

    @OzMan 399506 wrote:

    Var ute några timmar med rätt bra drag i 6,3:an. Lite skumpigt och byigt, men det brukar det vara på öst. Magnus vara ute med vintage speed grejer också.
    /Matt

    Tack vare Göran fick speedbrädan testa en ny kompis: World Cup Racing 6,5 minus en camber och understa lattan, men med vandrande buk i byarna! 🙂 Funkade hyfsat, jag seglade tillsammans med Matt 1215-1330 ungefär med bra tryck i byarna. Tror inte det är något vidare nu efter regnet, Arlandaprognosen säger nordost 14kt så det kanske funkar med stora segel iofs.

  • thomme

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 19:25

    Vi var 4 från Uppsala som körde i Kapellskär, jag körde 7,2 + 6,2 i skvalpet från Finlandsbåtarna, Jag kom ut vid 10 draget, silverryggarna var ute med tuppen. Bra drag tills regnet kom sedan var det upp o ner lite.

    Gps visade 29,8 max.

    På onsdag är semestern slut.

  • johanc

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 19:57

    Vad blev det i GPSAR då?? Har du knäckt 30-strecket nu eller??

    Undrar

    JOhanC

  • thomme

    Medlem
    23 juli, 2007 vid 20:15

    @JohanC 399566 wrote:

    Vad blev det i GPSAR då?? Har du knäckt 30-strecket nu eller??

    Undrar

    JOhanC

    Nix ( För att rätt ska vara rätt GPS max 29,2 ; GPSAR 29,8 )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.