Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Erfarenheter om utvecklingsbrädor

  • tumba

    Medlem
    22 september, 2013 vid 21:08

    OK
    Bor i Sthlm och har funderat lite på just 145l brädan. Som flera andra noterat så är utbudet av beggade brädor på 140-150l väldigt dåligt och de som dyker upp är inte mycket billigare än nytt.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    23 september, 2013 vid 08:02

    Så är det säkert. Anledningen kan ju vara att det är just dessa brädor man har mest glädje av i Stockholmsområdet. Även om man väljer att köpa på sig mindre så behåller nog en del gärna sina stora lättplanande brädor. Om “takterna sitter i” och Du inte är alltför ringrostig så kan Du ju även titta på en bred slalomplanka med lite volym. Det kanske kan vara ett alternativ. Jag följer inte markanden men har noterat att det ändå kan dyka upp en och annan slalombräda, ofta till rimligt pris. Om jag var Du så skulle jag i så fall leta efter en som var 80-85 cm bred.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Erfarenheter om utvecklingsbrädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.