Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 axxis 278 96:a

• F2 axxis 278 96:a

Publicerad av anonym-anvandare på 26 januari, 2000 vid 11:05

Är det någon som har erfarenhet av en sån bräda.
    Om du har det, skriv och berätta.
    Fördelar-nackdelar, jag vill veta allt.

Knatte svarade 15 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2000 vid 07:26

Jag hade en 278 96-97. Jag har en nyare modell nu och jag märker ingen större skillnad.

• marcus-l

Medlem
    27 januari, 2000 vid 19:00

Jaa vad skall jag säga om denna snaba bräsa? Jag har tidigare kört den en hel del, då en polare har den. Som sagt grymt snabb men dess raka rocker gör den ofta inte speciellt lämlig då det blåser på något, där för att den då har en tendens till att fastna i även mindre vågor.
    F2 Ride brädan är den brädan som har kommit från Axxisen o den har fortfarande den snabbhet men me dhög rocker o fungerar utmärkt att även ta vågor med.
    Kontakta mig om du skulle vara intresserad av at köpa en Ride! Jag har ett kanon erbjudande!!
    marcusljung@hotmail.com

/Mvh Marcus

• windmiller

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 11:18

Oj va gamal tråd detta var!.. Jag har en F2 Axxis 278, tänkte prova den när det blåser på igen. Har inte kört denna än, får se om den fortfarande uppfattas som snabb nu 2009? 😀

Finns det någon nu 2009 som kan säga någonting om denna antika gamla bräda? Är lite intresserad av att höra mer om den.

• Knatte

Gäst
    24 augusti, 2009 vid 10:01
    Windmiller;564510 wrote:
    Oj va gamal tråd detta var!.. Jag har en F2 Axxis 278, tänkte prova den när det blåser på igen. Har inte kört denna än, får se om den fortfarande uppfattas som snabb nu 2009? 😀

Finns det någon nu 2009 som kan säga någonting om denna antika gamla bräda? Är lite intresserad av att höra mer om den.

Det är som du säger, en gammalmodig och kanske inte helt uppdaterad bräda.
    Men den funkar säkert att köra runt med, men Axxis var F2’s bra till allt serie. “lite våg/lite freeride”
    Så med andra ord så tror jag inte du skall förvänta dig en supersnabb bräda. Har för mig att de hade kvalitetsproblem med dessa brädorna och så var inte så lätta. Men jag kan minnas fel:tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 axxis 278 96:a

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.