Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Filipinerna/Costa Rica/Venezuela

  • Filipinerna/Costa Rica/Venezuela

    Publicerad av achpoko på 26 november, 2012 vid 18:40

    Hej, någon som har tips om windsurfing i några av alternativen Filipinerna/Costa Rica/Venezuela ?
    Gärna med schysst hyr utrustning, inget gammalt slitet skräp. … Tacksam för snabbt svar om någon har ngt tips…skall boka inom kort för resa Februari .

    chris svarade 11 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • chris

    Medlem
    26 november, 2012 vid 19:45

    Kan svara för Venezuela, El Yaque. Finns flera uthyrare, Vela, Club-Mistral, Nathalie Simon, Planet Surf mm. Alla har senaste utrustningen. Fanatic, Jp, Neil Pryde, North etc.

  • bazzeman

    Medlem
    30 november, 2012 vid 09:32

    Chris –> Jag, flickvän och 10 månaders bebis ska åka till El Yaque under 4-6 veckor i runt mitten av Januari. Har du några tips på bra hotel/boende i El Yaque?

  • chris

    Medlem
    30 november, 2012 vid 18:06

    Jag har bott ett flertal gånger på hotel Atti. Ligger på en höjd 2-300mm från havet. En fantastisk resturang (där även frukost serveras)på översta plan med en sanslös utsikt över hela El Yaque beach. Tysk boss. Ett riktigt kanonhotel. Kolla deras hemsida http://www.surfhotel.de/ + att dom har en egen liten pool. Annars kan jag rekommendera Posada Margarita om ni vill ha en lägenhet. Det är en amerikan som bott i El Yaque i 20 år som har det. Skicka mig ett mail om du vill ha hans mailadress.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Filipinerna/Costa Rica/Venezuela

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.