• malteaserr

    Medlem
    12 maj, 2013 vid 11:25

    Tack för rapporten. Sitter i bilen och väntar på dalarö. Kitarna satte precis igång. Hoppas på några repor iaf.

  • mwp

    Medlem
    12 maj, 2013 vid 16:04

    Blev en ok premiär seglades allt från 5.5 till 8.0 från två till fem.
    Ca 7-8 pers blev det till slut.
    /M

  • dude

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 05:58

    malteaserr, hur gick det på Dalarö? 🙂

  • herr-pelegrin

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 07:16

    Noterade att ni körde med ända ned till 5.5 på Fituna. Det var inte illa denna dag!!! På syd måste Fituna vara riktigt bra. Så litet hade inte fungerat på Horsan där man kunde plana med 7.6 men det var inte mycket mer. Som sagt – lite intressant hur det var på Dalarö ännu lite längre norrut?

  • dr-masse

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 09:25

    5.5 är då närmast garanterat ett (eller två) freestylesegel, så att ingen tror att det seglades 5.5 freeride på Fituna igår.

  • mexi_

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 09:43

    Seglade på baggen vid mjölkudden. Funkade hyfsat med 8.1/125l.

  • ripper_70

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 20:59

    @dr Masse 710437 wrote:

    5.5 är då närmast garanterat ett (eller två) freestylesegel, så att ingen tror att det seglades 5.5 freeride på Fituna igår.

    Ja det kan bekräftas, körde 5.7 freestyle och det gick ok men inget tokdrag.

    /F

  • herr-pelegrin

    Medlem
    14 maj, 2013 vid 07:08

    ripper_70 – Det var ändå bra för den dagen! Tyvärr hann jag inte själv kryssa upp till “Muskös Fituna”, dvs sydvästspoten mellan Långgarn och Muskölandet där Du sist körde 28-29 knop med 7.0 i fjösig vind runt 3-5 m/s. Vi får väl tillägga att det rådde lite andra förhållanden då.

  • malteaserr

    Medlem
    14 maj, 2013 vid 21:30

    Dude! är det du som är med i Big Lebowski? Dalarö var helt stendött från jag kom 13 tills 17 då jag drog. Jag fick mig en tupplur i bilen i alla fall. Sedan åkte jag på Donken. Inte så upphetsande. 🙂 Lite störigt att ni körde 5.5 några kilometer därifrån.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.